SAMAT VIIKOT TÄÄLLÄ!Alkuperäinen kirjoittaja pieniin päin:Täällä viikko 17 meneillään.
Jännät paikat! Tsemiä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Täällä 40+0 :wave:
No kiitokset =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännät paikat! Tsemiä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Täällä 40+0 :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:
:hug: ja ap:n kysymykseen;kunpa olisinkinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:
Hei samoin...huomenna 35 =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Viikkoja huomenna 35 H-hetki lähenee, ihanaa
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:
Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?