Kuinka moni on miehensä kanssa vain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että on joku ja että suhde on kuiteskin ok,ei halua erota koska on lapsi/lapsia.Minä.
Rakastan lastani ylikaiken,mies on mahdoton joskus,mutta en halua erota koska haluan kasvattaa lapsen yhdessä,enkä vuorotella hoidon kanssa.Mies ei ole kovin luotettava hoitaja ja näin ollen voin koko ajan päättää asioista ja vahtia tilanteita.Tavallaa suojella lasta ja mahdollistaa tasapainoisemman ympäristön lapselle.Miehen kanssa jos lapsi joutuisi oleen kahestaan viikonloppuja voisi homma olla kaaottista ja isin alkoholinkäytönvärittämää.

Tää on raskasta mulle,ei me riidellä,ollaan vaan,mutta mies aiheuttaa silti suunnatonta stressiä,hänellä ehkä aa ongelma,jota ei itse myönnä eikä halua apua asiaan.ei taida olla edes enää pitkä ikäinen,on pumppu niin huo´nos kunnossa.Surullista,kyllähän mä sitä rakastankin,mutta mutta...tiedän että on niitä parempiakin miehiä ja isiä.

Paljonko juo ja minkä ikäinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
että on joku ja että suhde on kuiteskin ok,ei halua erota koska on lapsi/lapsia.Minä.
Rakastan lastani ylikaiken,mies on mahdoton joskus,mutta en halua erota koska haluan kasvattaa lapsen yhdessä,enkä vuorotella hoidon kanssa.Mies ei ole kovin luotettava hoitaja ja näin ollen voin koko ajan päättää asioista ja vahtia tilanteita.Tavallaa suojella lasta ja mahdollistaa tasapainoisemman ympäristön lapselle.Miehen kanssa jos lapsi joutuisi oleen kahestaan viikonloppuja voisi homma olla kaaottista ja isin alkoholinkäytönvärittämää.

Tää on raskasta mulle,ei me riidellä,ollaan vaan,mutta mies aiheuttaa silti suunnatonta stressiä,hänellä ehkä aa ongelma,jota ei itse myönnä eikä halua apua asiaan.ei taida olla edes enää pitkä ikäinen,on pumppu niin huo´nos kunnossa.Surullista,kyllähän mä sitä rakastankin,mutta mutta...tiedän että on niitä parempiakin miehiä ja isiä.

no kaksi kertaa viikossa kännit.On yrittäjä ja stressiä.Muuten hyvä mies,mutta humalassa hullu.Joka ilta tissuttelee ja minä yritän piilotella pulloja ja vahtia ettei lapsi näe tai tajua...
Olen yrittänyt puhua ja puhua..että lasta pitää suojella yms...ei herra tajua,ajattelee ettei se lapsi ymmärrä edes.Mies on kolmessa kymmenissä.

uskoisin että monessa suomalaisessa perheessä isillä on liikakäyttöä,mutta kaikki mammat ei edes välitä.Mutta ei se lohdúta kyse on minusta ja minun lapsesta.Kyllä uskon että vanhempien alkonkäytöllä on suurikin psyykkinen merkityslapsen kehityksessä,vaikka lapsi saisikin muulloin paljon rakkautta ja huomiota isiltä ja vanhemmilta yleensä.Meillä lapsi tosiii onnellisen oloinen ja aurinkoinen,mutta ei varmasti jos joutuisi olemaan paljon kahestaan isin kanssa.Minä olen koittanut pitää lapsen ihan toisessa maailmassa.Oman jaksamisen uhallakin....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskoisin että monessa suomalaisessa perheessä isillä on liikakäyttöä,mutta kaikki mammat ei edes välitä.Mutta ei se lohdúta kyse on minusta ja minun lapsesta.Kyllä uskon että vanhempien alkonkäytöllä on suurikin psyykkinen merkityslapsen kehityksessä,vaikka lapsi saisikin muulloin paljon rakkautta ja huomiota isiltä ja vanhemmilta yleensä.Meillä lapsi tosiii onnellisen oloinen ja aurinkoinen,mutta ei varmasti jos joutuisi olemaan paljon kahestaan isin kanssa.Minä olen koittanut pitää lapsen ihan toisessa maailmassa.Oman jaksamisen uhallakin....

Joo ei naiset sitten väärinkäytä alkoholia tai muuta... ;) :/

:headwall:
kiristys ja uhkailu..
pistä tosissasi mies lopettamaan juominen.
ei se itekseen lopu pulloja piilottamalla.
ei lapselle kiva että isä kännissä.
meillä lapset on nähneet isin juovan muutaman oluen, mutta ei ikinä kännissä.
monella tutulla on ollut sama ongelma kuten myös siskoni miehellä.
eräs tuttava otti lapset ja lähti, siitä asti mies on ollut raittiina. =)
koita jaksaa.. :hug:

No mistä sitä itse voi omia motiivejaan tietää.
Minä ainakin luulen että rakastan miestäni mutta jospa olenkin tosi huono tunnistamaan omia motiiveja ja olenkin kimpassa vain siksi etten yksin jaksa.
Tai toisinpäin.
Arki on monesti sellaista survivalia että ei siinä pelkkä rakkaus riitä, tahtoa pysyä yhdessä kysytään paljon enemmän. Jos sattuu vielä olemaan niitä hyviä hetkiä kuitenkin himpun verran enemmän kuin niitä huonoja niin voi olla jo tyytyväinen. Mitä niitä syitä vatvomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnetaanko me?:
AP, oletko Kiimingistä...?

jos en ole tässä suhteessa niin ties mitä pikkaselleni käy,en pysty sitä suojelemaan sitten.Eikö kukaan tajua....on niin onneton olo...en tiedä mitä sitten tehdä jos otan ja lähden...En kestäisi niitä hetkiä jolloin lapsi isällään....tuntuu että hukun!!!!!!!!!!!

onko väliä mistä olen?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
"Kämppiksinä" eletään kunnes vauvat isompia.

haluatko kertoa lisää?

Päin persettä meni viimeiset pari vuotta ja nyt loppu mielenkiinto yrittää enää. Vauvat kuitenki vasta 8kk, joten kaipaan apua hoidossa vielä, ettei liian rankaksi mene. Samas sängys ollaan viimeksi nukuttu kuukausia sitten, seksiä harvoin, samoin hellyyttä, joten aika vähän muuttunut päätöksen jälkeen.

Anteeksi jos oon vähän naiivi mutta eikö elämä ole vähän liian lyhkänen siihen että sen elää sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa (kanssa kanssa kanssa..) on vaikea elää? :whistle: ite voin kyllä sanoa että ihan mielelläni asun ja elän tuon ukkoni kanssa, jos joskus mieli muuttuu niin vaihtoehtoja on.

haluatko kertoa lisää?

Päin persettä meni viimeiset pari vuotta ja nyt loppu mielenkiinto yrittää enää. Vauvat kuitenki vasta 8kk, joten kaipaan apua hoidossa vielä, ettei liian rankaksi mene. Samas sängys ollaan viimeksi nukuttu kuukausia sitten, seksiä harvoin, samoin hellyyttä, joten aika vähän muuttunut päätöksen jälkeen.

vaatii paljon tuollainenkin ratkaisu,mutta onneksi sentään sinulla siinä mielessä huoleton olo että kun eri osotteet tulee niin voit luottaa exän hoitotaitohin ja kykyyn kasvattaa.
Tiedätkö on mies tapaillut jo muita tms?

haluatko kertoa lisää?

Oot varmaan kuullu tämän miljoonasti ennenkin, mutta eikö tuo tuollainen kuulu vähän asiaankin kun on pieniä lapsia. Siis se, että väkisinkin etääntyy rakkaastaan. Se, jääkö se sitten lopulliseksi ratkaisuksi, on teistä ja teidän halukkuudesta kiinni.

haluatko kertoa lisää?

vaatii paljon tuollainenkin ratkaisu,mutta onneksi sentään sinulla siinä mielessä huoleton olo että kun eri osotteet tulee niin voit luottaa exän hoitotaitohin ja kykyyn kasvattaa.
Tiedätkö on mies tapaillut jo muita tms?

En usko että on ketään tapaillut, tuosta päätöksestä on vasta muutama pv kulunut. Ei haittaisi vaikka tapailisi.

Piipa, juu ollaan etäännytty niin pahasti, että rakkauden tilalle tullut jotain ihan muuta. Enkä jaksa uskoa että mikään paremmaksi muuttuisi, niin monta kertaa yritetty ja päätetty vaikka mitä. Pienetkään muutokset ei oo ollu pitkäaikaisia.

Miten se sitten on lapselle tasapainoinen kasvuympäristö, että näkee yletöntä alkoholinkäyttöä ja sen johdosta arvaamatonta käytöstä? Ja kasvaa perheessä, jossa vanhemmat on yhdessä velvollisuuden tunnosta?

Motiivit elää mieheni kanssa ovat minulla ihan puhtaasti ne, että meillä on hyvä olla yhdessä. Kaikin puolin.
Oli aika, jolloin asia käytiin erinäisistä syistä läpi pohjia myöten ja edelleen ollaan yhdessä.

Mutta jos tilanne olisi tuollainen, niin lähtisin. En jäisi asuntolainan, avioliiton tai varsinkaan niin sanotun "lasten edun" nimissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Rehellinen vastaus tähän lienee: Suurin osa, mutta tietenkään sellaisia vastauksia et tule saamaan :D

Kuulun sitten siihen pieneen osaan, joka viihtyy hyvin ukkonsa eukkona. Ei ole mitään halua lähteä eri teille, meillä on mukavaa yhdessä. Vaikka voihan tämä vielä olla sitä alkuhuumaa, joka kuulema ennen pitkää lopahtaa!