heti äippäloman loputtua!
Haluaisin vaan tietää...tämä ei ole mikään kritisointi sillä joudun itsekkin meneen.
Haluaisin vaan tietää...tämä ei ole mikään kritisointi sillä joudun itsekkin meneen.
Sama tulee olemaan täällä.. Jos suotais enemmän rahaa hoitovapaal olijoille ni varmasti jäisin! Mut pakko mennä heti äitiysloman loputtua. =(Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:48 Sidney kirjoitti:Mä menin heti töihin ja nytten kadun sitä tosi paljon, mutta ei me oltaisiin tosiaankaan taloudellisesti pärjänneet jos en olisi mennyt töihin heti...![]()
Joo mä olisin kanssa jäänyt jos siitä olisi enemmän saanut, mutta jos nuo päättäjät joskus osaisi ajatella meitä vanhempiakin ja isontaa summia :/Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 22:38 Mom82 kirjoitti:\Sama tulee olemaan täällä.. Jos suotais enemmän rahaa hoitovapaal olijoille ni varmasti jäisin! Mut pakko mennä heti äitiysloman loputtua. =(Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:48 Sidney kirjoitti:Mä menin heti töihin ja nytten kadun sitä tosi paljon, mutta ei me oltaisiin tosiaankaan taloudellisesti pärjänneet jos en olisi mennyt töihin heti...![]()
Pakko peesailla näitä.Itsekin olisin paaljon mielummin kotona lasten kanssa,mutta pakko mennä töihin että saa elellä suht huolettomasti eikä tarvitse joka pennosta laskea...Töihin menin,kun poika oli reilun vuoden...mutta ensihohto katosi hyvinkin pian ja nyt vain akipaisin taas kotiäitiyttä..... :'(Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 08:14 Sidney kirjoitti:\Joo mä olisin kanssa jäänyt jos siitä olisi enemmän saanut, mutta jos nuo päättäjät joskus osaisi ajatella meitä vanhempiakin ja isontaa summia :/Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 22:38 Mom82 kirjoitti:\Sama tulee olemaan täällä.. Jos suotais enemmän rahaa hoitovapaal olijoille ni varmasti jäisin! Mut pakko mennä heti äitiysloman loputtua. =(Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:48 Sidney kirjoitti:Mä menin heti töihin ja nytten kadun sitä tosi paljon, mutta ei me oltaisiin tosiaankaan taloudellisesti pärjänneet jos en olisi mennyt töihin heti...![]()
Toiveissa on hyvä elää =)
Kaupallinen yhteistyö: Storytel