kuinka moni on mennyt töihin

En mennyt enkä ole vieläkään mennyt kun poju 2v. En halua pojua hoitoon muille koskaan. Alan vaikka PPH:ksi tai jotain :) Päiväkodissa työskentely vakuutti mut siitä että kotona paras. Ymmärrän toki että kaikilla ei mahdollista.

auri74
Esikoiselta menin kahta viikkoa ennen loppumista takaisin opiskelemaan ja poika meni ryhmiksen pienryhmään. Tältä toiselta joudun varmaan myös menemään heti äippäloman loputtua...

Tekis mieli olla mahdollisimman pitkään kotona tytön kans, joka nyt vasta 4,5kk, joten aikaa on viel harkita. En haluais viedä hoitoon, varsinkin päiväkodeista saanu niin paljon tietoa kavereilta, jotka siellä töissä, etten ainakaan päiväkotiin omaa lastani laittaisi kovin pienenä.

eve
meillä tyttö meni päiväkötiin heti äitiyslomani päätyttyä.Tyttö pitää tosi paljon paiväkodista ja on vielä vuoropäivähoidossa(kummallakin aamu-ja iltavuoroja, yövuoroja ei ole onneksi) Itse suosittelen päiväkotiin viemistä, ei ne sinne kuole. Tyttömme ei ole kertaakaan jäänyt itkemään meidän vanhempien perään:) On mukava ollut lähteä töihin....

chica

Mulla sama kuin evellä, eli poika oli eilen ekaa päivää hoidossa ollessaan 9kk vanha.

Laitoimme vuoropäiväkotiin, joka minusta vaikuttaa oikein mukalta! Meillä myös kumpikin tekee vuorotöitä, mutta onneksi poika ei joudu koskaan olemaan öitä tai viikonloppuja hoidossa.

Poika ei ole toistaiseksi itkenyt perääni ja on jäänyt sinne muiden kanssa leikkimään. Itse llä on ollut vähän haikea fiilis, mutta töihin on silti mukava palata. Sopeutuminen vie varmasti kaikilta aikaa, mutta uskon että kaikki normaalisoituu kuukauden-parin aikana.
Yksi töihin palaamisen syynä on myös meillä taloudellinen tilanne...

Mom82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:48 Sidney kirjoitti:
Mä menin heti töihin ja nytten kadun sitä tosi paljon, mutta ei me oltaisiin tosiaankaan taloudellisesti pärjänneet jos en olisi mennyt töihin heti... :(
Sama tulee olemaan täällä.. Jos suotais enemmän rahaa hoitovapaal olijoille ni varmasti jäisin! Mut pakko mennä heti äitiysloman loputtua. =(

pussipiru
esikoisen kaa jäin hoitovapaalle ja siitä suoraan äitiyslomalle kk sitten eli kotona on poika 1.9 v ollut ja pikkuveljee jää aidin kaa hoitamaan :heart:

nyt varmaan meen töihin ku tää toinen sankari vuoden ikäinen niin saa alettuu säästään rahaa asuntoon, muuten olisin kotona mahd pitkään :ashamed:

Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 22:38 Mom82 kirjoitti:
\
Mä menin heti töihin ja nytten kadun sitä tosi paljon, mutta ei me oltaisiin tosiaankaan taloudellisesti pärjänneet jos en olisi mennyt töihin heti... :(
Sama tulee olemaan täällä.. Jos suotais enemmän rahaa hoitovapaal olijoille ni varmasti jäisin! Mut pakko mennä heti äitiysloman loputtua. =(
Joo mä olisin kanssa jäänyt jos siitä olisi enemmän saanut, mutta jos nuo päättäjät joskus osaisi ajatella meitä vanhempiakin ja isontaa summia :/
Toiveissa on hyvä elää =)

Hannie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 08:14 Sidney kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 22:38 Mom82 kirjoitti:
\
Joo mä olisin kanssa jäänyt jos siitä olisi enemmän saanut, mutta jos nuo päättäjät joskus osaisi ajatella meitä vanhempiakin ja isontaa summia :/
Toiveissa on hyvä elää =)
Pakko peesailla näitä.Itsekin olisin paaljon mielummin kotona lasten kanssa,mutta pakko mennä töihin että saa elellä suht huolettomasti eikä tarvitse joka pennosta laskea...Töihin menin,kun poika oli reilun vuoden...mutta ensihohto katosi hyvinkin pian ja nyt vain akipaisin taas kotiäitiyttä..... :'(

Meillä poika on 1v3kk ikäinen ja oon mennyt nyt töihin. Olis kiva olla kotona kauemmin, mutta kun ei pysty...Hyvin on mennyt...tsemppiä sulle
kaikki menee hyvin ja älä välitä noista jotka sanoo etten voisi ikinä viedä lastaansa hoitoon....ei siinä mitään jos pystyy kotona hoitaan, mutta ei tarvis meitä joiden pakko tai sitten vaan halutaan mennä jo töihin niin kritisoida. :xmas:

anu78
Menin töihin, kun poika oli 10kk:n ikäinen. Olin työttömänä pari kuukautta äippäloman jälkeen ja sitten kävi kutsu töihin... Toisaalta olis kiva ollu olla kotona pojan kanssa, mutta kun oon huomannu että se pärjää hyvin hoidossakin niin oon ollu ihan tyytväine tähän ratkaisuun.

Menin myös töihin, poika oli n.10kk.Anoppi hoitaa meidän lasta, pientä korvausta vastaan.Hyvin on mennyt, mutta kesällä varmaan laitamme pojan kunnalliseen.Täytyy hänen saada hieman sosiaalisia taitojakin.. ;)

Yhteistyössä