´
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Taidan lähtee kohta jo nukkuu...
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Taidan lähtee kohta jo nukkuu...
No älä viel, mitä oot juonu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Taidan lähtee kohta jo nukkuu...
En juo muuta kuin olutta......
Laita sinä vaan ...ite en noita osaa....kerron jos on huono.....Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Taidan lähtee kohta jo nukkuu...
En juo muuta kuin olutta......
Mulla sama linja, bissee oon juonutlaitetaanko biisejä?
Alkuperäinen kirjoittaja miten paljon ja miten nopeesti pitää juoda?:Mä en saa siideril kännii
Alkuperäinen kirjoittaja miten paljon ja miten nopeesti pitää juoda?:Mä en saa siideril kännii
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Millasesta musiikista Tane tykkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Millasesta musiikista Tane tykkäät?
Discosta/ rokkiin....
menikö edes oikein....... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja miten paljon ja miten nopeesti pitää juoda?:Mä en saa siideril kännii
Jaa-a, minkäkokonen oot? Useinko juot? Jne
Itse oon hirveen pienikokonen ja nyt 4 kalja ja tuntuu että oon kännissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yx kyselijä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja miten paljon ja miten nopeesti pitää juoda?:Mä en saa siideril kännii
Jaa-a, minkäkokonen oot? Useinko juot? Jne
Itse oon hirveen pienikokonen ja nyt 4 kalja ja tuntuu että oon kännissä![]()
KUINKA NOPEETA juot ne? mä taas en oo koskaan ymmärtänyt millainen tunne känni ees on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Millasesta musiikista Tane tykkäät?
Discosta/ rokkiin....
menikö edes oikein....... =)
http://www.youtube.com/watch?v=GUsb5HP7Ajg
oon jääny ihan koukkuun tähän biisiin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ai:Mä oon 171cm ja känniin en saa siideril itteeni