Kuinka moni on harrastanut seksiä 16vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:
No ei vaan kirjoitukseni oli vitsi, en tarkoittanut ketään jälkeen jääneeksi. Mulla on vaan tyhmä huumorintaju. :)
Ajattelinkin ettei kukaan sosionomi voi noin ajatella mutta onneksi se oli huumoria. :)

No älä nyt vieras tohon halpaan mene. Noita tasapainottomia ja arvaamattomia yksilöitä riittää. Kuvio on seuraava: ensin auotaan päätä, sitten hyvitellään ja kohta nauretaankin paskasta naurua miten halpaan taas urpå meni.

No just joo. Eipä ole minun tapaistani, mulla vaan sattuu olemaan huumorintaju jota ei ehkä moni ymmärrä, työyhteisössä opittu. :)

Ja kiitos siullekki jälkeenjäänyt, en ole tietääkseni tasapainoton tai arvaamaton, alkoholin vaikutuksen alaisena ehkä hiemän. ;)

Olin nippanappa 13 ja toinen osapuoli 20! Vuosien mittään se on tietty vanhentunnu mutta aina sillon tällön liikkuu pienessä maalaiskylässä huhuja miten se on maannu millon kenetkin suurinpiirtein tuota ikä-luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Olin nippanappa 13 ja toinen osapuoli 20! Vuosien mittään se on tietty vanhentunnu mutta aina sillon tällön liikkuu pienessä maalaiskylässä huhuja miten se on maannu millon kenetkin suurinpiirtein tuota ikä-luokkaa.

:o :$

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:

Onko miehestä ilmoitettu poliisille?

Yhteistyössä