M
mirsa
Vieras
minä menetin neitsyyteni 15 vuotiaana omalle tulevalle miehelleni, jonka kanssa ollaan oltu nyt 8 vuotta naimisissa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Minä kyllä oikeasti taisin leikkiä legoilla 16-vuotiaana.
Haluaisin kuulla mikä on normaali kehitys?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Olitko jälkeenjäänyt? 16vuotiaan normaali kehitykseen ei kyllä kuulu enään legoilla leikkiminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haluaisin kuulla mikä on normaali kehitys?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Olitko jälkeenjäänyt? 16vuotiaan normaali kehitykseen ei kyllä kuulu enään legoilla leikkiminen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Minä kyllä oikeasti taisin leikkiä legoilla 16-vuotiaana.
Olitko jälkeenjäänyt? 16vuotiaan normaali kehitykseen ei kyllä kuulu enään legoilla leikkiminen.
Jos tiedät, suosittelen kertomaan koska väitit että 16vuotiaan kehitykseen ei kuulu legoilla leikkiminen?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Jos et tiedä, niin suosittelen ottamaan selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Minä kyllä oikeasti taisin leikkiä legoilla 16-vuotiaana.
Olitko jälkeenjäänyt? 16vuotiaan normaali kehitykseen ei kyllä kuulu enään legoilla leikkiminen.
Ehkä olen vähän jäävi arvioimaan omaa jälkeenjääneisyyttäni. Mutta tunnen yli 30-vuotiaan, ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneen ihmisen, joka edelleen harrastaa legoja. Täytyypä kysyä hänen jälkeenjääneisyydestään, kun seuraavan kerran hänet näen.
En haluaisi vetää hätiköityjä johtopäätöksiä sinun kehityksestäsi, mutta useimmat tuntemani sosionomit osaavat kirjoittaa suomea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tiedät, suosittelen kertomaan koska väitit että 16vuotiaan kehitykseen ei kuulu legoilla leikkiminen?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Jos et tiedä, niin suosittelen ottamaan selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Minä kyllä oikeasti taisin leikkiä legoilla 16-vuotiaana.
Ja tämä kertoo ihmisen kehityksestä mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Ai mä alan tässä vääntään esseetä sulle 16 vuotiaan kehityksestä? Meillä töissä mm. kehitysvammaiset 16vuotiaat alkavat jo irtaantua legoista, eikä heitä enään ikäänsä nähden ne kiinosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tämä kertoo ihmisen kehityksestä mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Ai mä alan tässä vääntään esseetä sulle 16 vuotiaan kehityksestä? Meillä töissä mm. kehitysvammaiset 16vuotiaat alkavat jo irtaantua legoista, eikä heitä enään ikäänsä nähden ne kiinosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Huoh. Vittuako idiootti, idiootille kännissä jauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tämä kertoo ihmisen kehityksestä mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Ai mä alan tässä vääntään esseetä sulle 16 vuotiaan kehityksestä? Meillä töissä mm. kehitysvammaiset 16vuotiaat alkavat jo irtaantua legoista, eikä heitä enään ikäänsä nähden ne kiinosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Huoh. Vittuako idiootti, idiootille kännissä jauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tämä kertoo ihmisen kehityksestä mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:Ai mä alan tässä vääntään esseetä sulle 16 vuotiaan kehityksestä? Meillä töissä mm. kehitysvammaiset 16vuotiaat alkavat jo irtaantua legoista, eikä heitä enään ikäänsä nähden ne kiinosta.![]()
Ajattelinkin ettei kukaan sosionomi voi noin ajatella mutta onneksi se oli huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:No ei vaan kirjoitukseni oli vitsi, en tarkoittanut ketään jälkeen jääneeksi. Mulla on vaan tyhmä huumorintaju.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelinkin ettei kukaan sosionomi voi noin ajatella mutta onneksi se oli huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:No ei vaan kirjoitukseni oli vitsi, en tarkoittanut ketään jälkeen jääneeksi. Mulla on vaan tyhmä huumorintaju.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelinkin ettei kukaan sosionomi voi noin ajatella mutta onneksi se oli huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Sosionomi:No ei vaan kirjoitukseni oli vitsi, en tarkoittanut ketään jälkeen jääneeksi. Mulla on vaan tyhmä huumorintaju.![]()
![]()