kuinka moni omistaa monitoimikoneen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himoleipojaksi aikova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himoleipojaksi aikova

Vieras
ja tekeekö sillä oikeesti mitään? Aattelin sellasen hommata, että tulis leivottua enemmän ja tehtyä porkkanaraastetta:) kannattaako.. vai jääkö se kaapinpohjalle?

siis yleiskoneen vai? mulla on sellanen.. ja kyllä sitä välillä tulee leipomiseen käytettyä.. varsinkin, jos teen litran pulla-/sämpylätaikinan.. lihaakin tolla pystyis jauhamaan, mutta sitä en ole ikinä käyttäny.. enkä mitään raasteita tehny.. pirtelöä tulee välillä tehtyä.. :p ei siis ole kaapinpohjalla..

Meillä on kyllä yleiskone ja kyllä sitä tulee käytettyä. Minäkin tykkään siitä että sen saa jättää yksin vatkaamaan jotakin ja itse voi jo vaikka mittailla muita aineksia =) Ja kermavaahdon vatkaus etenkin on luksusta, ei tarvitse itse käsi kipeänä vatkata :D Ja se tulee tosi nopsaan valmiiksi ainakin meidän koneella =)

Aika ahkerasti on käytössä, mutta ei tuo ainakaan meillä yhtään lisännyt sitä leipomisintoa, ihan samalla tavalla sitä leipoo ym. kuin ennenkin.

Me saatiin vuosia sitten anopilta joululahjaksi. Silloin ajattelin, ettei me tehdä tuolla mitään. Mutta kyllä se on ollutkin paljon käytössä. Ja minäkään en ole himoleipuri. Kiitos vain anoppi :)

Yhteistyössä