Kuinka moni oikeasti kulkee muodin mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Joku mulle eilen valitti useaan otteeseen että mun saapikkaat on liian vanhanaikaiset, ja nyt kuvaketjussa Markiisin hiukset on so last season. Mitä väliä?

Onko joku tosiaan niin huonon itsetunnon omaava että kulkee vaan muodin mukana? Koska sitä sen orjallinen seuraaminen on B)

Mun on ainakin parempi olla itseni kanssa, kun pukeudun miten lystään, kuitenkin niin että vartalon ja persoonan mukaan. Mutta jäin miettimään että miksi jotain haittaa se että saappaat on pari vuotta jäljessä?

minäkin pukeudun niin mikä näyttää "ihanalta" ja "hyvältä". Mulle on ihan sama onko se just nyt muotia vai oliko se 1000 vuotta sitten muodissa. Tosin se ärsyttää.että kävelet kaupungilla joku takki päällä menee muutama päivä niin koko kaupungin teinilaumalla on samanlainen takki tms. :o

Emmää ainakaan jaksa seurata muotia niin aktiivisesti, että olisi aina sen huipulla.

Mä pidän just sellaisia vaatteita, joista pidän ja joissa viihdyn.

Mä muuten tykkäsin sun saapikkaista.

En todellakaan seuraa pintamuotia. Mutta se ei tarkoita, etten panostaisi vaatteisiin! Ostan normikäyttöön laadukaita ajattomia merkkivaatteita mielellään luonnonmateriaaleista ja kotioleiluun + puistoiluun laadukkaita urheiluvaatteita. Harvat farkkuni ovat yhä puntista hiukan alaspäin leveneviä/ suoria, koska malli sopii vartalolleni. Legginseihin olen taipunut tunikoiden/ mekkojen kanssa, mutta niitäkin käytän erittäin harvoin. Nekin kyllä taitavat olla jo aika ulkona viimeisimmästä muodista:)

Mieheni pitää minusta tyylikkäänä kolmenkympin iälleni sopivasti pukeutuneena.

Mulla on kaupungillakin päälläni 6 vuotta vanhoja vaatteita ja kenkiä :/ Ne, jotka ovat olleet niin laadukkaita että ovat vielä ehjiä. Pitäisikin kiikuttaa tänään roskiin yhdet syksyllä ostetut (kai sitten syksyn muotia??) kengät, kun hajosivat prkl.

Pidän sitä mistä tykkään.

Mä kuljen vain ja ainoastaan muodikkaissa vaatteissa.

Mutta se, että minkä vuosikymmenen muotivaatteet mulla on päällä, onkin jo asia erikseen. Tänään mä keskityin retroon vai mikälienee onkaan...mulla oli kotipihalla Adidaksen nappiverskat jalassa, kun tein pihahommia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Mutta se, että minkä vuosikymmenen muotivaatteet mulla on päällä, onkin jo asia erikseen. Tänään mä keskityin retroon vai mikälienee onkaan...mulla oli kotipihalla Adidaksen nappiverskat jalassa, kun tein pihahommia :laugh:

oijoi nappiverkkarit oli mullahi joskus pikkasena :laugh: ja niiden kans piti meijän kaveriporukassa olla lippikset päässä niin että hiukset hapsotti korvien ja lippalakin välistä silleen pöljästi, ja jokku äly rumat college paijat :S :p ja lenkkarit joista oli aina kaikila nauhat auki joko vahingossa tai tahalleen. ja nauhat piti olla kimaltavat eriväriset tai eriparia.tai kavereiden kans vaihetut.

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

oijoi nappiverkkarit oli mullahi joskus pikkasena :laugh: ja niiden kans piti meijän kaveriporukassa olla lippikset päässä niin että hiukset hapsotti korvien ja lippalakin välistä silleen pöljästi, ja jokku äly rumat college paijat :S :p ja lenkkarit joista oli aina kaikila nauhat auki joko vahingossa tai tahalleen. ja nauhat piti olla kimaltavat eriväriset tai eriparia.tai kavereiden kans vaihetut.

:laugh:

Mies on nuo aikoinaan anoppilasta kotiin kantanut ja kun viimeksi siivosi kaappeja niin laittoi ne roskiin. Mä sitten ne sieltä nappasin kun mulle ei mahdu enää oikein mitkään housut jalkaan :snotty:

Mutta kun kuluu se viikko-kaksi ja vauva syntyy, niin nappiverkkarit palaa roskikseen, eikä enää ilmesty sieltä meidän elämäämme :)

Välillä kuljen, välillä en! Viime vuoden kevät-kesävaatetarjonta kaupoissa oli lähinnä kauhistuttavan hirveää, mutta nyt uhkaa taas shoppaholismi ja vararikko, kun tämänkeväistä katselee!

minä rakastan muodin seuraamista, mutta en itse "juokse muodin perässä" ts. en osta koko vaatekaappia uusiksi sesongin vaihtuessa (ja kenellä siihen muka olisi varaa..?) Pikemminkin poimin muodista ideoita ja vinkkejä, ja saatan ostaa yhden tai pari "nyt pinnalla olevaa juttua". Mutta vaikka niitit ja wetlook-legginsit olisivat miten in ja pop, en silti niitä itelleni osta, koska ne taas eivät kuulu TYYLIINI :) Samoin suhtaudun vaatemuotiin välillä kuten mihin tahansa harrastukseen; tykkään selailla muotitalojen näytöksiä ja asuja, niistä näkee puoli vuotta etukäteen minkä tyylistä vaatettakaupoissa on sitten tarjolla (tosin massamuotiin muutettuina). Muodikas voi siis olla sonnustautumatta "päästä varpaisiin tämän hetken trendeihin", kun pysyy omassa tyylissään ja valitsee vaikka muutaman asusteen niistä "in-jutuista"...

Yhteistyössä