Kuinka moni MIELELLÄÄN saa lasten valokuvakortteja

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
joulukorttina? Mun mielestä on tosi mukavaa saada joulukortti, jossa on perheen lapsen/lasten kuvia. Ankeaa on sellaiset paperikortit tai jotkut massatekstarit, joita saa 10 samanlaista joulurunoineen. Eli minä ainakin saan erittäin mielelläni kuvakortteja lapsista :) Mukavaa nähdä kuinka lapset kasvaa. Muita?
 
Annii
Musta on mukava saada kortteja joissa lasten kuvia ja sellaset myös itse lähetän..

Mutta,mä voisin olettaa,että jotakin jolla on esim. lapsettomuutta,eikä sitä omaa lasta saa vaikka mitä tekis,voi vähän kirpaista saada kuvia toisen aikaan saannoksista.
 
tykkään...
ja eipä nuita tuollasia kyllä saa kuin läheisimmiltä ystäviltä :D

me tosin tänä vuonna askarreltiin ihan isse kortin.. ja lapsella ikää 6kk :D painettiin pienen pojan käden jälki joulukortteihin.
 
m
Kaikki kortit on yhtä ihania ja tärkeitä, oli sitten kyseessä Tiimarin kortti, omatekoinen tai valokuvakortti - ihan sama - sillä minusta on niin ihana kun joku tällaisena tekstari-sähkis-fb aikana viitsii muistaa ihan tavallisella kortilla <3
 
Tontut on tonttuja
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Mä ottaisin mielummin ihan perusvalokuvan siitä läheisestä lapsesta, en korttimuotoon rustattua, jossa on tekstejä ja tarroja ja muuta.
Samoin minä.. Laitankin itse (niille joille haluan laittaa) joulukortin väliin ihan normaalin kuvan lapsista ilman tonttupukuja ja -lakkeja... Muutkin voisivat alkaa tehdä samoin...
 
lisko
Minusta. Säilytän ne myös. Ja mukavaa saada vähän kaukaisempienkin kuvakortteja. Hauska nähdä miten harvoin nähtyjen tuttavien lapset kasvaa. Nää on parhaita. Ja minusta oli mukava saada niitä myös silloin, kun ei ollut omia lapsia vielä.
 

Yhteistyössä