Kuinka moni meistä aloittaa uuden elämän huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Täällä ainakin on heitetty juustot, suklaat ja muuta herkut roskiin ja huomenna alkaa terveellinen elämä.Joka siis nyt on tarkoitus jatkua ihan loppuelämän, eikä vain mitään kuukauden pikadieettiä!
Minulla siis alkaa terveellinen syöminen, veden juominen ja liikunta. Unohtamatta kuitenkaan herkkuja silloin tällöin, varsinkin jos olen liikkunut tarpeeksi. Eli en aio itseäni näännyttää nälkään vaan tosiaankin aloittaa uuden elämän.
Miten muuta aikoo aloittaa uuden vuoden?

meillä on miehen kanssa tarkoitus laihduttaa.. ja pysyä tavoitteessa.. mies on kyllä lipsunut jo pahasti.. (aloitettiin 1.1.)
itse oon pyrkiny päivittäin lenkille ja syönyt terveellisesti..
painoa pitäisi pudottaa -35kg(minä) ja -20kg(mies)

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
mä palaan takas karppilinjalle.nyt on hiilarit ottaneet pahasti ylivallan ja kiloja varmaankin tullut.

Tätä mä en tajua, kun karppaajat aina mainostaa ja kuuluttaa, et kun ei syö hiilareita ni niitä ei tee mieli ollenkaan. Ja kuitenki aina repsahdetaan. Eli ei se hiilari-mieliteko näköjään mihinkään katoa.

Juu heitin ihan täysin syötävää ruokaa roskiin, valitettavasti naapurit eivät niitä huolineet :)
ja parempi heittää pois etteivät ole sitten kaapissa houkuttimena!
Mitä keinoja teillä muilla on laihdutukseen, kertokaa hyviä vinkkejä!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
mä palaan takas karppilinjalle.nyt on hiilarit ottaneet pahasti ylivallan ja kiloja varmaankin tullut.

Tätä mä en tajua, kun karppaajat aina mainostaa ja kuuluttaa, et kun ei syö hiilareita ni niitä ei tee mieli ollenkaan. Ja kuitenki aina repsahdetaan. Eli ei se hiilari-mieliteko näköjään mihinkään katoa.

kyllä se yleensä ne mieliteot vie,mutta helposti tulee takas kun jonain kankkuspvänä tekee mieli roskaruokaa ja jos ei heti vedä tiukkaa linjaa niin helposti lipsuu.mutta olotila on aivan erillainen karppauksessa ja sen olon haluan takas!

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
mikä ihmeen päivä huomenna on muka aloittaa parempi elämä? Kyllä mun tupakkalakko alkoi ainakin 1.1.

semmosten ku mun, jotka yrittää viimeseen asti venyttää pahoja tapojaan verukkein, kuten että nythän ei oikeestaan oo vielä arki...

Huomisillaksi on varattuna ainakin ihania juustoja ja päärynöitä, koska mulla on vielä pari päivää lomaa jäljellä :) Mulle olis kelvanneet luultavasti ap:n "jätteet".. Liikuntaa olen aikeissa kyllä itsekin lisätä ihan senkin takia, että mulla on niin usein niska ja hartiat jumissa.

Yhteistyössä