Kuinka moni mamma näyttää tältä kahden kuukauden jälkeen synnytyksestä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
http://static.iltalehti.fi/viihde/gisele12706MZ_vi.jpg

Näyttäisinpä minäkin... Ei voi mitään, synnytyksestä jo yli vuosi ja hirveä röllö joka on täynnä raskausarpia.
 
No, ehkä hänen on pikku pakko palautua nopeasti takaisin omiin mittoihinsa, koska kropallaan töitään tekeekin... Itse kolmen lapsen jälkeen...nooh, olen "mitoissani" ja niihin niin tyytyväinen kuin vain voin olla - toki kyllä niistä kohtuu suuren osan voisin lahjoittaa ko.mallillekin ;)
 
En mä näyttänyt tolta edes ennen ensimmäistä raskauttakaan :xmas:

Ja Pätsmaruu on ihan oikeassa, pakkohan se on palautua, jos kropallaan meinaa työtä tehdä.
Henk. koht. en haluaisi siihen päivittäiseen, useiden tuntien treenausmyllytykseen, johon moni hollywood tähti ryhtyy synnytettyään.
Kyllä mä mielummin nautin kiireettömästä ajasta vauvan ja muun perheen kanssa.

 
realismia kehiin
kyllä mä varmaan näyttäisin jos olisin ennen lasta ollut jo sellainen ja mulla olisi omat kuntovalmentajat, kokit, lastenhoitajat ja meikkaajat plus tietty kuvaaja ja henkilö joka sitten silottaa siitä kuvasta nuo pikkuvirheet pois.

nää on ihan epärealistisia tavoitteita poimia mallilehtien sivuilta jotain mamma- kuvia, koska onhan näillä malleilla ja julkkiksilla kuitenkin ihan eri mahdollisuudet kuntoilla ja ruokailla kun äippärahalla olevalla keskiluokkaisella suomalaisella perheen äidillä.
 
vieras
Ootteko muuten huomanneet, että mallit ja muut julkkikset ovat geeneiltään aina sellaisia ettei heille jää löysää nahkaa eikä tule edes arpia? Aika mielenkiintoista minusta.
 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja realismia kehiin:
kyllä mä varmaan näyttäisin jos olisin ennen lasta ollut jo sellainen ja mulla olisi omat kuntovalmentajat, kokit, lastenhoitajat ja meikkaajat plus tietty kuvaaja ja henkilö joka sitten silottaa siitä kuvasta nuo pikkuvirheet pois.

nää on ihan epärealistisia tavoitteita poimia mallilehtien sivuilta jotain mamma- kuvia, koska onhan näillä malleilla ja julkkiksilla kuitenkin ihan eri mahdollisuudet kuntoilla ja ruokailla kun äippärahalla olevalla keskiluokkaisella suomalaisella perheen äidillä.
niinpä, sitä vois miettiä että näyttäskö tuo nainen tuolta nyt jos hän olisi tavis.
 
En mä tolta ole näyttänyt edes ennen esikoista. Mulla on pienemmät tissitkin, ja isompi napa :xmas:

Mutta entiseltäni alan pikkuhiljaa näyttää nyt 6 viikkoa syynnytyksen jälkeen, ja kun elokuun alussa jatkan töitä niin syyskuussa olen varmasti ihan prikulleen entisissä mitoissani.
 
vieras
no jotkut on luonnostaan semmosia ettei jää mitään merkkiäkään. mutta onhan esim. cindy crawford näyttäny julkisesti sen, että kyllä ne huippumalleillaki saattaa raskaudet jättää jälkensä kroppaan.

en tajua miksi tämmösistä pitää aina hehkuttaa, ei ole mikään ihme että naiset häpeävät omaa luonnollista kroppaansa synnytyksen jälkeen jos kokoajan hehkutetaan että pitäis näyttää giseleltä! :headwall:
 
vieras
Mielenkiintoista erityisesti on se, miten ihmiset eivät saa näyttää ihmisiltä enää. Kaikki silotellaan, oiotaan, muokataan, manipuloidaan ja värjätään. Mikseivät tee samantien tietokoneella kaikkia ihmisentapaisia poseeraamaan mallikuviin? Heistä kun ei paljon kovan käsittelyn jälkeen jää itsestään jäljelle niihin kuviin.
 
junailija
Mulle tuli kolmannesta lapsesta ensimmäiset raskausarvet, ja oon niin turhamainen että harmittaa (paheksukaa ;b). Vatsa on vaikein kohta saada kuntoon, vaikka ennen raskauksia oon ollu ihan ok kunnossa ja sillai.
 
Näytitkö tuolta ennen raskautta?? Todellisempaa on että tulet näyttämään siltä miltä näytit ennen raskautta. Eli jos sulla on ollu löysää enne raskautta niin sitä on kaksin verroin enemmän raskauksien jälkeenkin... Mut jos oot ollu timmi, niin tulet takaisin timmiksi noin puolessa vuodessa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielenkiintoista erityisesti on se, miten ihmiset eivät saa näyttää ihmisiltä enää. Kaikki silotellaan, oiotaan, muokataan, manipuloidaan ja värjätään. Mikseivät tee samantien tietokoneella kaikkia ihmisentapaisia poseeraamaan mallikuviin? Heistä kun ei paljon kovan käsittelyn jälkeen jää itsestään jäljelle niihin kuviin.
bisnes se on =)

sama mun töissäkin pitää olla kuin nukke ja mulla joka päivää paineet sen takia, kun pelkään että kilo lisää tulee tai vatsa näkyy hirveästi ja en ole ikinä täydellinen töissä
 

Yhteistyössä