Kuinka moni löytäny kumppanin netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan vieras

Vieras
Elikkäs ootteko löytäny kumppania netistä,jostain treffiplastalta tms.?

Kuinka kauan ootte tunteneet netin kautta ennen kun ootte tavannu?

Missä vaiheessa ootte pyytäny kotiin käymään?

Itse olen tuntenu yhden miehen yli puol vuotta netin kautta,mesessä juteltu ja joskus soiteltu,pari päivää sitten tavattiin ja loppuviikosta uudestaan,en tiiä millon uskaltas pyytää kotiin käymään,ainaski jonkin aikaa haluan tavata jossain muualla ja tutustua paremmin.Kertokaahan omia kokemuksianne =)

Netissä tutustuttiin (sinkut.net). Muutama kirje vaihdettiin. Taisi mennä muutama viikko, kun mentiin yhdessä syömään. Sen jälkeen treffejä ulkoilun ym. merkeissä. Kummankin kodissa käytiin heti aika alussa. Lapsiani annoin miehen tavata vasta, kun tajusin, että on vakavaa eli n. 4-5kk kuluttua ensitapaamisesta. Nyt ollaan oltu naimisissa pari vuotta ja meillä on yhteinen lapsi ja onnellinen uusperhe :heart: . Kuulostaa helpolta, mutta ensin piti kyllä tavata useita ihmisiä ennen kuin "se oikea" tuli vastaan. Myöskään uusperhekuviot eivät minun taustani vuoksi ole olleet ihan yksinkertaisia, mutta eivät ylivoimaisiakaan. Tsemppiä =) !

Netissä treffit palstalla viime juhannuksena aletiin eka kerran juttelemaan. Mese oli ahkerassa käytössä elokuun puoleen väliin saakka jolloin eka kerran sit tavattiin.
Mies tuli mun luo. Luotin mieheen ja kannatti. Seurustellaan vielä tänä päivänäkin ja hyvin menee.

Välimatka on vain miinusta :/

Treffimestasta löysin ukkelini. Pari viikkoa kirjoteltiin ennen ku tavattiin. Siitä pari viikkoa ja tavattiin uudestaan, sitte jo vois sanoo että seurusteltiin, tosi tiheesti tavattiin. Saman viikonlopun aikana jo kävin anoppilassa. :D Oisko ollu siitä viikko tai kaks ku mies tuli käymään minun kotona (asuin siis vanhempien luona sillon, kuten mieski omien vanhempiensa luona). Se lähti vauhdilla, ja hyvä niin. :D :heart:

Tapasin mieheni netissä vajaa viisi vuotta sitten. Kyseessä ei ollut mikään kontaktipalsta vaan erään ulkomaisen bändin ja graafisen suunnitteluryhmän fanien keskustelupalsta. Mieheni tunsi palstan ylläpitäjän jotain kautta ja oli siksi siellä. Aloimme väitellä ja kolme viikkoa sen jälkeen kun olin kutsunut miestä idiootiksi matkustin hänen luokseen Tanskaan. Oltiin pidetty aika tiiviisti yhteyttä siinä välissä ja tiesin että voisin luottaa häneen. Olin jo 28-v. ja matkustanut ennenkin yksikseni, joten ihan vihreänä en matkaan lähtenyt. Viivyin sillä reissulla pitkän viikonlopun ja nelisen kuukautta reissasimme edes takaisin. Sitten mulle järjestyi vaihto-opiskelupaikka sieltä ja muutin pysyvästi. Vajaa vuosi ensi tapaamisen jälkeen mentiin naimisiin. Löysin netin kautta oman sielunpuolikkaani, koska tutustuimme keskustelun kautta, mikä nykyään on aika harvinaista. En usko, että olisin muulla tavoin törmännyt ihmiseen, joka on mulle niin kaikin tavoin sopiva.

Minä, tai no paremminkin tuo mies löysi mut. Ja meillä Suomi24.. ja aika nopeaa toimintaahan tuo oli vaikka vähän takavasemmalta koko juttu lähti liikenteeseen. Mutta pääasia että vakka kantensa löysi. ;) :heart:

Yhteistyössä