tulee vaan mieleen kuinka erilaista kaikki on nykyään siitä kun itse olin lapsi, vaikka en edes vanha ole vielä...
Mulla oli mun parhaan kaverin kanssa tapana käydä hakemassa lähikaupausta kaikki tyhjät pahvilaatikot ja pakkaukset jotka sieltä meille annettiin, ja kaikki vessapaperirullat yms muut oli säästettynä sitä varten että rakennettiin niistä meidän pienille pupuhahmoille ja muille ötököille taloja ja huonekaluja . Ja niistä pahvilaatikoista oli rakennettu kokonainen kaupunki joka oli nimeltään hötterökylä

siinä oli kauppoja ja kotitaloja ja sairaaloita yms ja niihin laitteita, huonekaluja ja tavaroita, kaikki itsetehtyjä pahvista ja teipistä ja kaikesta romusta.
Lisäksi tän mun kaverin kotona oli yksi kokonainen huone pyhitetty "valintatalolle", johon tehtiin itse myytävät tavarat ja rahat ja luottokortit

Mulla on vieläkin luottokortti tallessa
Ja nää leikit ei olleet mitään päivän kestäviä, vaan ne oli koko ajan päällä, aina kun oli joutilasta aikaa
Voi että kun osaisi olla samanlainen äiti kun tämä mun kaverin äiti, se antoi meidän aina rauhassa mellastaa, ei ikinä valittanut paperisilpusta eikä mistään sekasotkusta joka oli väistämätöntä näiden leikkien ohessa. Hötteröt työnnettiiin aina sängyn alle odottamaan seuraavaa päivää, ja valintatalo pysyi paikoillaan suljetun oven takana.