Kuinka moni käyttää kestositeitä tmv.?

en
Itse asiassa en käytä kuin kertiksiä,mutta olen miettinyt,että millä ne kestositeet pysyy housuissa paikallaan?Kun ei ole sitä tarraa?

Nyt kun on kierukka ja joutuu vain muutamana päivänä harvoin pikkuhousunsuojaa käyttämään,niin voisin kuvitellakin käyttäväni kestopikkuhousunsuojaa.Mutta mistä niitä saa?Itsekin voisin tehdä,kun tietäisi materiaalit ja etenkin juuri sen millä sen saa pysymään paikallaan?
 
Kuukuppia. Se sopii mulle kaikista parhaiten. Siteet hiostavat, tamponit kuivattavat limakalvoja ja sitä kautta edistävät hiivatulehduksen syntymistä. :( Lisäksi on mukavaa, kun kuppi kulkee aina mukana, ei enää unohtuneita siteitä/tamponeja. Ekologisuus on vain plussaa, käyttömukavuus on mulla ollut kyllä se ratkaiseva tekijä.
 
vieras
Kokeilin kestoja itsellä jonkin kuukauden, olivat mun mielestä inhan tuntuisia ja hankalia, siirryin takas kertseihin ja niistä en luovu, ihokin voi paremmin. Niitä vuokkosten ekositeitä voin harkita.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en:
Itse asiassa en käytä kuin kertiksiä,mutta olen miettinyt,että millä ne kestositeet pysyy housuissa paikallaan?Kun ei ole sitä tarraa?

Nyt kun on kierukka ja joutuu vain muutamana päivänä harvoin pikkuhousunsuojaa käyttämään,niin voisin kuvitellakin käyttäväni kestopikkuhousunsuojaa.Mutta mistä niitä saa?Itsekin voisin tehdä,kun tietäisi materiaalit ja etenkin juuri sen millä sen saa pysymään paikallaan?
niis mitä oon nähny on ainakin nepparit ollu.. ja niitä saa kestovaippojakin myyvistä nettikaupoista esim..
 
No tällähetkellä en toki kuin kestosuojia, kun valkovuotoa raskaana aika paljon :D ,kuukuppia ja kestosidettä sitten muuten taas :D kuukupin tosin just hankin etten kerennyt sitä käyttään enne ku raskaaks tulin, kyllä mä vielä kerkeen :D
Aika vaippahärdellit ollut täällä kyllä, turha sanoa puolesta tai vastaan :D ei kukaan välitä
 
pistä hakuun kestoside tai mene www.kestovaippainfo.fi ja siellä tee se itse ja sieltä löytyy aiheesta, mitä kannattaa laittaa ja kuinka paljon. Itse pidän flanellista mutta moni muu muusta. Mutta löytyy valmiinakin ja jos vuotopäiviä vähän niin ei maksa kyllä hunajaa tilatakkaan jos alkaa tuntuu vaikeelta kestojen maailma :D a
 
tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kuppi ja kestositeet kaverina, kun on tulva-aika.... :$

Löytyy myös kestoleivinpaperi ja kestokahvinsuodatin.


Ja kestovitutus..... :ashamed: B)
Ihana...! Mulla kuppi ja kestositeet varmistuksena. Tytöllä oli kertakäyttövaipat. Nyt yövarmistuksena yleensä omatekoinen kestovaippa.
 
shihtzu
Ei ole kohta 2 vuoteen mitään siteitä tai no mitä nyt jälkivuotoon jokunen, mutta menkoista ei tietoakaan ja saa nähdä milloin tulee.
Kertiksiä olen aikanaan käyttänyt ja tulen käyttämään jatkossa ainakin nuo mitkä tuolla kaapissa lojuvat ja sitten olen harkinnut tuota kestosidettä.
 

Yhteistyössä