:hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart:
yh-äippä 06.11.2009 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Pena: Aika hyvin kansallisesti katsoen. Vain minä ja yh-äippä... Click to expand... Juuh.. vain sinä ja minä =) Kaikki muut sai vissiin hellyyttä ja hyvä niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pena: Aika hyvin kansallisesti katsoen. Vain minä ja yh-äippä... Click to expand... Juuh.. vain sinä ja minä =) Kaikki muut sai vissiin hellyyttä ja hyvä niin.
vieras 06.11.2009 #9 siihen aikaan kun kysyit, olimme jo unessa, mutta en jäänyt ilman.. kerran illalla ja kaksi kertaa aamulla, ei paha? :heart:
siihen aikaan kun kysyit, olimme jo unessa, mutta en jäänyt ilman.. kerran illalla ja kaksi kertaa aamulla, ei paha? :heart:
rv27 menossa 06.11.2009 #10 Jäin tänäänkin. Mies ollut työmatkalla puolitoista kuukautta ja reissu jatkuu vielä melkein jouluun asti. Täällä sitä kasvatetaan mahaa ja halataan tyynyä :I
Jäin tänäänkin. Mies ollut työmatkalla puolitoista kuukautta ja reissu jatkuu vielä melkein jouluun asti. Täällä sitä kasvatetaan mahaa ja halataan tyynyä :I