Nyt meni yli ja ohi?!Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).
Totta kai tapaan. Miehen paras ystävä on nainen ja hän on lapsemme kummi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).
Miksi ylipäätään haukut miestäsi? Eikö suhteessanne ole kunnioitusta; musta pahin virhe on ruveta arvostelemaan muille omaa kumppaniaan!Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).
En varmaankaan olisi pidemmässä suhteessa ihmisen kanssa, jonka ystävien kanssa en tulisi toimeen. Jos meitä yhdistää sama ihminen, luulisi meilläkin olevan jotain yhteistä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).
Sä oot varmaan vaan niin mielettömän ihana?Alkuperäinen kirjoittaja on näit:Mulle just yks pitkäaikanen kaveri kerto että on ihastunut muhun. Ei ole eka tällanen tapaus
No oon ihastunut kyllä; vuosia sitte yritti kovasti; ja ei vaan iskenyt, mutta elämäntilanteeni vuoksi ei nyt onnaa, ja pakko ottaa etäisyyttä. Sinänsä harmittaa kun kyllä se ystävyyttä muuttaaAlkuperäinen kirjoittaja pöh:Sä oot varmaan vaan niin mielettömän ihana?Alkuperäinen kirjoittaja on näit:Mulle just yks pitkäaikanen kaveri kerto että on ihastunut muhun. Ei ole eka tällanen tapaus
No ihan tosissaan, josjoku ihastuu sinuun, niin eihän se tarkoita automaattisesti, et ihastut takaisin tai asia johtaisi suhteeseen tms?? Kiusalliseksi voi tietty mennä, jos ei tilannetta saa käsiteltyä kuntoon.
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja öö:Miksi ylipäätään haukut miestäsi? Eikö suhteessanne ole kunnioitusta; musta pahin virhe on ruveta arvostelemaan muille omaa kumppaniaan!Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).