Kuinka moni hyväksyy miehelleen naiskavereita?

• Viestiketjun aloittaja Tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti
Hyväksyn. Siksi että on hyvä että mies saa myös ulkopuolista naisnäkökulmaa asioihin ja elämään yleensä, ovat ystäviä pitkän ajan takaa ja reilusti minun edessäni ovat ystäviä, ei mitään salailuja tms. Rehelllinen ystävyys on ok, se olisi sitten eri asia jos yht' äkkiä tutustuisi johonkin lilliin ja sitten alkaisi enemmänkin hengata. Saattaisi ihmetyttää.

pöh
Saa pitää kaverina miestä, naista, eläintä... Mitä sillä sukupuolella väliä on? Kysymyshän on kaverista! Onko joku seksuaalinen viritys aina pakko olla mielessä jos on kahta eri sukupuolta? Voishan se miehen mieskaverikin alkaa panettaa jos oikein sopiva paikka tulee. Pistäkää miehenne ihmeessä kellariin piiloon muilta älkääkä päästäkö ulkomaailmaan!

Non compos mentis
Ei kai aikuinen ihminen tarvitse toisen hyväksyntää ystävyyssuhteilleen? Jos joku äijä sanoisi minulle, että "hyväksyn ystävyytesi XXXXX:n (mies) kanssa", niin se äijä saisi kenkää. Ei minun, eikä miehen tartte kysellä lupia!

hmm
Minä en edes tiedä onko miehelläni naispuolisia kavereita/tuttuja. Ei me kauheasti keskustella siitä ja uskaltaisiko mieheni edes mitään kertoa minulle.
Taustaksi: En aina ole ollut kauhean helppo käsitellä. Joskus nuorempana olin ihan törkeän mustis ja kielsin mieheltä erään ex-panon tapailun.

:)
No joo aika karmeeta jos en hyväksyis - meinaan mies on sairaanhoitja ja työssään, sekä opintojen aikana valtaosa kavereista on naispuolisia!

Kauhee jos sanoisinkin miehelle et joo sun täytyy pitää turpas kii töissä sekä koulussa, ettet juttele niille hepukoille :D

Tiedonhaluinen
Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedonhaluinen:
Entä tapaatteko itse näitä naiskamuja?Mie en välittäis,kun olen hankala luonteeltani,ja oman sukupuoleni kanssa menee "sukset helposti ristiin".Sekä en jaksais sitä tappelua,jos erehdyn heidän kuullensa haukkumaan miestäni,ja he"syöksyvät"kimppuuni häntä puolustaessaan.(Kirjaimellisesti vain kimppuun).
Nyt meni yli ja ohi?! :eek:

Totta kai tapaan. Miehen paras ystävä on nainen ja hän on lapsemme kummi.

öö
Miksi ylipäätään haukut miestäsi? Eikö suhteessanne ole kunnioitusta; musta pahin virhe on ruveta arvostelemaan muille omaa kumppaniaan!

Non compos mentis
En varmaankaan olisi pidemmässä suhteessa ihmisen kanssa, jonka ystävien kanssa en tulisi toimeen. Jos meitä yhdistää sama ihminen, luulisi meilläkin olevan jotain yhteistä.

pöh
Alkuperäinen kirjoittaja on näit:
Mulle just yks pitkäaikanen kaveri kerto että on ihastunut muhun. Ei ole eka tällanen tapaus
Sä oot varmaan vaan niin mielettömän ihana? ;)
No ihan tosissaan, josjoku ihastuu sinuun, niin eihän se tarkoita automaattisesti, et ihastut takaisin tai asia johtaisi suhteeseen tms?? Kiusalliseksi voi tietty mennä, jos ei tilannetta saa käsiteltyä kuntoon.

j
Tietysti. Minä en voisi olla suhteessa jossa jompikumpi kieltäisi toiselta kavereita, varsinkaan pelkän sukupuolen perusteella. Jos ihminen on pettääkseen pettää se kuitenkin, ei sitä millään kaverikarsinnalla saa pois.

Ja entäs me bi:t muuten? Ketä meillä saa olla kavereina, jos ei sitä sukupuolta saa olla johon tuntee vetoa? ;)

onks näit
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja on näit:
Mulle just yks pitkäaikanen kaveri kerto että on ihastunut muhun. Ei ole eka tällanen tapaus
Sä oot varmaan vaan niin mielettömän ihana? ;)
No ihan tosissaan, josjoku ihastuu sinuun, niin eihän se tarkoita automaattisesti, et ihastut takaisin tai asia johtaisi suhteeseen tms?? Kiusalliseksi voi tietty mennä, jos ei tilannetta saa käsiteltyä kuntoon.
No oon ihastunut kyllä; vuosia sitte yritti kovasti; ja ei vaan iskenyt, mutta elämäntilanteeni vuoksi ei nyt onnaa, ja pakko ottaa etäisyyttä. Sinänsä harmittaa kun kyllä se ystävyyttä muuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Miksi ylipäätään haukut miestäsi? Eikö suhteessanne ole kunnioitusta; musta pahin virhe on ruveta arvostelemaan muille omaa kumppaniaan!
Peesi!!
Mitä hittoa sitä ukkoa pitää haukkua? Ja vielä sen kavereille? En ymmärrä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen; tottakai hyväksyn!
Ensinnäkin, aikuinen ihminen saa olla kaveri kenen kanssa haluaa ja toisekseen, kyllä mä luotan mieheeni ihan täysillä.
Onhan mullakin hyviä ystäviä jotka on miespuolisia, eikä siitä ole koskaan mitään ongelmia seurannut.

Yhteistyössä