Kuinka moni haaveilee seksityöstä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä ei mieheni tiedä mutta minä kun en voi sille mitään että välillä haluan eri miehiä petiin peuhaamaan. Oma mies on insinööri ja keskittyy enemmän töihin. Hänellä yläpää käytössä ja minulla alapää käytössä 😂
 
vierailija
Ehkä rohkenen alalle. Tykkään seksistä niin paljon että ois mahtavaa saada paljon munaa. Voisin naida ja naida ja naida ja saan herkästi orgasmeja niin mikä sen ihanampaa kuin saada runsaasti munaa ja samalla saada siitä palkkaa.
 
vierailija
Mä oon lämmitellyt miestä asialle vuosia mutta ei suostu, minä teen ihan samoin, annan sitten ilmaiseksi ihan joka kerta kun siihen tulee tilaisuus. Pettämistä se on mutta en voi muuta koska nautin siinä fyysisen lisäksi henkisesti niin paljon
 
vierailija
Kyllä sitä on tullut mietittyä, olisi kiva antaa pillua ja saada vielä siitä rahaa.! Olen käynyt orgioissa Espanjassa koska sinne voi vain kävellä sisään ja valita missä sua aletaan naimaan, kaikki käyttää kondomia ja sitä käyttöä valvotaan herkeämättä. Olen ollut pantavana jopa yli 10 tuntia enkä tiedä yhtään kuinka monta miestä kävi sisälläni mutta ihanaa saada joskus oikein kunnon kyydit.!voi kun voisin ryhtyä antamaan pillua ammatikseni 🙏
 
vierailija
Tällä hetkellä ihanne ammatissa, asiakkaita käy 3-6 päivässä ja suurin osa on vakio asiakkaita ja osalle annan paljaalla kun olen heidän ainoa seksikumppani. En tiedä mitä sitten kun kysyntä loppuu koska tämä ammatti on kaikin puolin ihana ammatti josta saan henkistä ja fyysistä nautintoa ja verojen kulujen jälkeen jää kuitenkin n. 5000€ käteen ja maksan vielä vapaaehtoista eläkettä joka kuukausi 1000€ Kivasti kertyy vuodessa lisäeläkettä.
 
vierailija
Tällä hetkellä ihanne ammatissa, asiakkaita käy 3-6 päivässä ja suurin osa on vakio asiakkaita ja osalle annan paljaalla kun olen heidän ainoa seksikumppani. En tiedä mitä sitten kun kysyntä loppuu koska tämä ammatti on kaikin puolin ihana ammatti josta saan henkistä ja fyysistä nautintoa ja verojen kulujen jälkeen jää kuitenkin n. 5000€ käteen ja maksan vielä vapaaehtoista eläkettä joka kuukausi 1000€ Kivasti kertyy vuodessa lisäeläkettä.
Millaisia seksipalveluja tarjoat? Pelkkää yhdyntää vai muutakin palvelua lisäksi?
 
vierailija
Haaveilen että saisin naida paljon. Voisin naida joka päivä monta kertaa. Ihaninta olisi saada eri miehiä pitkin päivää. Töissä kun käy niin naimiset jää usein miten viikonlopulle. Munahaukkana välillä olen saanut useampaa miestä päivässä tosin kaikki erikseen. Ennätys on mökki viikonloppuna kun sain 16 miestä enkä yhtään tiedä kuinka monta kertaa nussin mutta lähes kokoajan joku oli sisällä. Yksi tyyppi oli sellainen maratoonari ja nussi mua noin 4 tuntia putkeen. Rakastan nussimista ja sitä että saan paljon munaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tontza

Yhteistyössä