Kuinka moni äiti tänään yksin tai lasten kanssa kotona kun..

• Viestiketjun aloittaja utelen
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Jään huomenna tyttöjen kans kotia ku mieheni menee huomenna töihin. Siirtävät loput tavarat uuteen työpaikkaan. 1.9 pääsevät muuttamaan virallisesti uuteen paikkaan. Ja saa nähä jäänkö ens viikon loppuna tyttöjen kans ku miehelläni on sillo joku 10 vuotinen luokkakokous. :whistle:

Anne-74
Mies ei juuri harasta baareja ilman mua. Yötöissä on tiuhaan kuin nytkin, joten monasti ollaan tyttöjen kanssa kolmistaan yö...ja hissutellaan päivisin, jotta väsynyt saisi nukkua.

Olin eilen yksin lasten kanssa, mies meni rentoutuu, itse olen viimesilläni raskaana, joten mun meno on hiljasta, onneksi lapset koululaisia, joten en joudu "hoitamaan", mies on käynyt tän raskauden aikana 3 kertaa ulkona, joten eipä eilinen haitannut.

Äityli81 harmaana
täällä taitaa yksinäinen ilta olla tiedossa, kun ukko-kulta serkkunsa kanssa lähtee baarissa pitkästä aikaa käymään. hyvä puoli on, että hän ei onneks viihdy siellä kauaa =) =)

-satu-
lapsia ei ole, mutta yksin silti.
Nyt on rv 37 tasan ja olo on aika tuskainen. Mies lähti eilen vkl:ksi noin 100km:n päähän johonkin liiton kokoukseen (siel on lisäksi, ruokaa, juomaa yms...) ja minä tääl ikävöin kovasti...ruoka ei maistu eikä muutenkaan oo hyvä olla ku yksin oon...
Tää on kyl yhtä tuskaa...

Miksihän se on niin, että miehet aina vaan juhlii, ku naiset on kotona hoitamassa lapsia tai muuten yksin? Minäkin. Yritämme vauvaa ja parhaillaan ollaan kuus päivää yli ;) Ei oikein viitsi lähteä baariin, ku jos vaikka olis lykästänyt tällä kertaa. Jotenkin on kuiten niin hylätty olo, ku mies menee ja omat kaverit ovat kaikki poissa kaupungista. Jotenkin niin eristynyt olo...meitä on varmaan aika monia tässä maassa.

Mitähän ne miehet sieltä baareista oikein saa? siis, jos ei oo naisia katastamassa...ei kait se viina nyt niin hyvää oooooo?

Jaaha..olen vissiin ainoa jonka mies on METSÄLLÄ. Joskus tuntuu että tuo erätouhu on yhtäkuin viina, vie mennessään. Paljon kalliimpaa vain.. :)
No, se katuu sitten joskus kun poika on iso ja isi hoksaa ettei ole nähnyt lapsensa kasvavan.Kun on aina töissä,töissä tai jahtihommissa. Ja "minähän olen vain aasi..." :whistle:

Yhteistyössä