Ympärilläni on aika paljon ollut vauvoja ja kaikki saaneet korviketta, vaikka imetystä jatkettukin yli6kk.Ja harva tuntemistani imettänyt edes vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:No eiköhän se ole aika tavallista. Jos imettää, niin miksi ostaisi korviketta?
Kun tuntuu että olen outolintu...Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Miten sen ottaa? Esikoinen sai raakaa lehmänmaitoa ekan kerran reilu 1-vuotiaana, mutta jogurttia tms. tietty jo sitä ennen. Korviketta ei ole ikinä saanut, kuten ei ole kuopuskaan (9kk).
Miks kysyt?
Mä en oo kertaakaan lypsänyt pakastimeen. (vihaan lypsämistä!!!) Meillä se onnistu siten, että ennen kuin vauva oli 6kk, en ollut poissa kotoa 3 tuntia pitempään kerralla (toi siis meidän vauvan normaali syöttöväli).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun tuntuu, ettei kukaan muu edes pyri siihen. En todellakaan kehu itseäni,mutta olisi kivaa saada vertaistukea. Sitoohan se imetys aika paljon ja se että huolehtii pakasimeen maitoa, jos itsellä menoa.
Juu niin mäkin olen outolintu mun piireissä. Ainut joka on täysimettänyt 6kk ja todellakin ainoa taaperoimettäjä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun tuntuu että olen outolintu...Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Miten sen ottaa? Esikoinen sai raakaa lehmänmaitoa ekan kerran reilu 1-vuotiaana, mutta jogurttia tms. tietty jo sitä ennen. Korviketta ei ole ikinä saanut, kuten ei ole kuopuskaan (9kk).
Miks kysyt?
Oliskin ihanaa jos saisi lypsettyä jollain koneella. Käsin saa aina jotain, mutten jaksa. On niin paljon helpompaa antaa vaan tissiä. On sitovaa, joo, mutta munlla vain yksi vuosi, ei haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun tuntuu, ettei kukaan muu edes pyri siihen. En todellakaan kehu itseäni,mutta olisi kivaa saada vertaistukea. Sitoohan se imetys aika paljon ja se että huolehtii pakasimeen maitoa, jos itsellä menoa.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel