Kuinka monen munan täytekakku pitäisi tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen tumpelo:
Toi neljän munan on kyllä liian pieni tuollee. Kaksi kpl noita.

Paitsi että lapset ei käytännössä syö kakkua... Useamman vuoden synttäreistä kokemus on se, että 20-30% lapsista ottaa kakkua, ja jättää sen lautasen reunalle. Loppu ei koske siihen ollenkaan. Veikkaan, että 4 munan kakku riittää oikein hyvin. Muutakin tarjottavaa kun on varmasti pöydässä.

Mäkin veikkaan että yks neljän munan kakku riittää riipuen tietysti lapsien iästä,mutta harvemmin lapsille kakku kuiteskaan maistuu...
Itse oon kyllä sellanen että teen aina kaikkee liikaa eli varmaan tekisin 2 4munan kakkuu tai yhden 6munan kakun,vaikka tietäsinki että yks 4munan riittää :ashamed: :whistle:

noin ajattelin määkin, onneksi tein isomman ei olisi riittänyt tytöt varsinki söi ihan kunnon palan kakkua, parempi niin päin että tekee isomman kun joku jää ilman. vähintään 6 munaa

Kakku syöjien määrän mukaan. Noloa sekin on jos ajatellaan että "ei ne syö" ja sit syökin mut loppuu kesken. Oon ainakin ite onnistunut löytämään/kehittelemään parikin kakkureseptiä jotka maistuu lapsillekin ja niitä kyllä sitten syödään. :)

Itse tein lapsen kaverisynttäreille 8 munan kakun. Oli "pakko" tehdä noin iso, kun piti tulla jalkkiskenttä... Ainakin puolet kakusta meni kavereiden suuhun, lapsia oli yhteensä 9kpl pöydässä. Kaikki otti kakkua, monet otti vielä lisää. Kai se riippuu siitä, että minkä näköinen kakku on ja miten hyvää...

Itse sinun tilanteessasi joko 6 tai 8 munan kakun.

Yhteistyössä