Jos mies siis sanoisi negatiiviseen sävyyn vaimon ulkonäöstä, kodin siivosta tai ruuasta niin miten reagoisitte?
No tiskirättinaiset varmaan vain nyökyttelee ja itkeskelee sitten itsekseen..Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Jos mies siis sanoisi negatiiviseen sävyyn vaimon ulkonäöstä, kodin siivosta tai ruuasta niin miten reagoisitte?
Mitkä tiskirättinaiset???????Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No tiskirättinaiset varmaan vain nyökyttelee ja itkeskelee sitten itsekseen..Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Jos mies siis sanoisi negatiiviseen sävyyn vaimon ulkonäöstä, kodin siivosta tai ruuasta niin miten reagoisitte?
Vaan täytyy olla aika kusipäinen mies jos negatiivisesti pitää asiat esittää..
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Onko tämä aloitus kenties viittaus eiliseen ketjuuni ?
Mies kyllä saa sanoa mielipiteensä yleensä ja sanookin, mutta jos nalkuttaa loputtomasti, aihe alkaa paisua äärettömiin mittasuhteisiin niin on varma, että pistän sille jauhot suuhun.
sama täällä mut mies yleensä sanoo et on liian vähän suolaa ja se mua pännii :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:No ei kyllä meillä ainakaan sano ilman sotaa... :kieh: no ruuasta saa kommentoida kun en mikään mestarikokki ole mutta muuten....
:wave: meillä mies kyllä nipottaa välilä mutta ihan syystä .mä oon laiskaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Rakentavaa palautetta saa antaa, mutta jos on valitettavaa, aina sopii tehdä ite