Kuinka monen mies saa sanoa mielipiteensä niin ettei vaimo räjähdä kynsille...

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Jos mies siis sanoisi negatiiviseen sävyyn vaimon ulkonäöstä, kodin siivosta tai ruuasta niin miten reagoisitte?
No tiskirättinaiset varmaan vain nyökyttelee ja itkeskelee sitten itsekseen..

Vaan täytyy olla aika kusipäinen mies jos negatiivisesti pitää asiat esittää..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Jos mies siis sanoisi negatiiviseen sävyyn vaimon ulkonäöstä, kodin siivosta tai ruuasta niin miten reagoisitte?
No tiskirättinaiset varmaan vain nyökyttelee ja itkeskelee sitten itsekseen..

Vaan täytyy olla aika kusipäinen mies jos negatiivisesti pitää asiat esittää..
Mitkä tiskirättinaiset???????

Kyllä saa sanoa ja jos ei sano niin kyllä mä sen ilmeestä huomaan mitä ajattelee :) Ei aina voi olla kaikki "täydellisesti" (ruoka epäonnistuu tai sitten ulkonäössä jokin repsottaa ). Ja ruokaa tehdään yleensä yhdessä sekä siivous yhdessä, joten mitäpäs se siitä nyt valittamaankaan.

Onko tämä aloitus kenties viittaus eiliseen ketjuuni ? :whistle:

Mies kyllä saa sanoa mielipiteensä yleensä ja sanookin, mutta jos nalkuttaa loputtomasti, aihe alkaa paisua äärettömiin mittasuhteisiin niin on varma, että pistän sille jauhot suuhun.

se riippuu siit millä tavalla sen sanoo.. mut jos mies osallistuis edes sitä vähääkään tän kodin ylläpitoon niin sais sanoo. mutku tikkuu ei ristiin laita nii paree kyl olla hiljaaki sitte. (meillä vitutus menossa)

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Onko tämä aloitus kenties viittaus eiliseen ketjuuni ? :whistle:

Mies kyllä saa sanoa mielipiteensä yleensä ja sanookin, mutta jos nalkuttaa loputtomasti, aihe alkaa paisua äärettömiin mittasuhteisiin niin on varma, että pistän sille jauhot suuhun.

Ei ole viittausta mihkään, ajattelin vain kysäistä asiaa. Kun mietin että kyykytetäänkö me nykyajan naiset miehiä ihan kympillä, siis tää on taas tälläista pohdintaa vaan.

No jos kokisin aiheelliseks niin tuskin suuttuisin. M
Mut jos aiheetta alkaa arvostelemaan mun ulkonäköö (no jos ei kelpaa niin ovelle varmaan löytää et voi hakee sellasen joka miellyttää), kodin siivo - no ottaa sit itte rätin käteen jos ei jälki kelpaa.
Ruuasta, no itte sit alkaa kokkaamaan jos siltä tuntuu.

- Kommentit mun ulkonäöstä:
Ei ole mies uskaltanut valittaa, enkä hyvällä katseliskaan... :kieh:

- Kommentit sotkuisesta kodista:
Miehellä ei taida olla silmää noille siivousjutuille, joten ei kommentoi. Kaappien sotkusta olen joskus kuullut, mutta nykyään mies tietää jo itse siivota ne eikä kitistä, jos niin vaivaa. Toisin sanoen: en kuuntele ruikutusta siitä, että pitäis olla ahkerampi kotona. Joka kitisee, joutuu itse luudan varteen.

- Kommentit ruuasta:
Vähän sama kuin edellä. Jos teen pahaa ruokaa, on parempi että se tekee joka osaa. Kohteliaasti mulle voi kyllä sanoa, jos toivoo välillä muuta ruokaa. Mutta sitten pitää olla myös joku muu ruokaidea, eikä vaan, että "miks taas tätä, meillä on aina tätä".

porkkana
siis ei kai se nyt mitään kyykyttämistä oo jos ei anna miehen kyykyttää.. siis meillä mies kyllä joo sanoo mielipiteensä asiasta kun asiasta ja kyllä hermostun jos esim. kodin siisteydestä valittaa kun ei itse tikkua ristiin laita ja ruoasta saa mielipiteensä sanoa mutta minusta ei ole mitään syytä haukkua vaikka kuinka hirveetä sontaa joutuu taas syömään, se on kiittämätöntä ja ilkeää eikä sellaista tarvitse sietää.

Vielä en ole räjähtänyt mistään (26 vuotta naimisissa), mutta ei hän ole koskaan huomautellutkaan ulkonäöstä negatiivisesti ja jos ruuasta tai siisteydestä on jotain todennut, ei se ole ollut mitään, mitä en olisi jo itsekin huomannut. ;)

Yhteistyössä