Kuinka monen mies on pettänyt/pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex-vaimoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ex petti venäläisen maksullisen naisen kanssa meidän kotona. Olin silloin lapsemme kanssa sukulaisteni luona. Palattuamme kotiin aavistin että jotain oli tapahtunut ja hän kertoi asian. Suutuin siitä että toi jonkun ...no suoraan sanottuna...huoran kotiimme, mutta muuten olin niin hyvilläni, koska sain vihdoin kunnon syyn erota. Hän kun ei ollut uskonut minun haluavan erota hänestä. :)

mun, ja olin epäillyt jo kauan, ja kysynytkin, mutta ei tietenkään myöntänyt. no sitten, no tiedän, että joku repii tästä pelihousunsa, luin viestin kännykästään, jossa asia kävi ilmi. ei myönnä sittenkään.
jostain luvin, että joka kolmas suomalainen pettää puolisoaan jossain vaiheessa

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28785291:
mun, ja olin epäillyt jo kauan, ja kysynytkin, mutta ei tietenkään myöntänyt. no sitten, no tiedän, että joku repii tästä pelihousunsa, luin viestin kännykästään, jossa asia kävi ilmi. ei myönnä sittenkään.
jostain luvin, että joka kolmas suomalainen pettää puolisoaan jossain vaiheessa

Joka kolmas. Se on ihan hirmuisesti. Antaako sitten suurin osa surutta anteeksi? Vai kostaa ja tekee saman?

Minun eksä petti. Annoin anteeksi ja hyväksyin asian ihan täysin, mutta en halunnut jatkaa hänen kanssaan avioliittoa. Minulla kun on hieman erilainen käsitys avioliitosta ja hyvästä parisuhteesta. Kun kerran lakkaan kunnioittamasta puolisoa, niin minun on hirveän vaikea, ehkä jopa mahdoton enää saada kunnioitusta takaisin. Hyvissä väleissä olemme edelleen, enkä missään tapauksessa kanna kaunaa tapahtuneesta. Ja niin kuin yleensä, yksi ovi sulkeutuu ja toinen avautuu :)

Suomessakin on menestyneet pettämissivustotkin. Että varmaan pettäminen yleistynyt?

Ei ole chattipaikkaa jossa ei tulisi vastaan varattuja jotka etsivät seksiseuraa. Tuntuu että kaikki pettää, mutta ei uskolliset aviomiehet varmastikaan roiku missään chateissä.

Yhteistyössä