Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä?

vierailija
Yksinkertainen kysymys. Jos et tarkkaan muista, niin laita sitten suunnilleen. Ja jos mietit, että missä menee raja - no sen päätät itse. Laita myös ikäsi ja sukupuolesi. Ja ehkä hiukan sitäkin, että onko nuo kokemukset tulleet suunnilleen missä elämänvaiheissa. Laita myös, koska menetit neitsyyden/poikuuden.

Minä: 45v nainen, seksikumppaneita hiukan yli 20. 5 kappaletta alle 20v. Sitten oli hurjat sinkkuvuodet n. 21-22 jossa tuli parissa vuodessa melkein se 15. Sen jälkeen ollut 3. Nykyinen ja 2 "kokeilua" ennen sitä.

Neitsyyden menetin 15v ja se ei ollut mikään hyvä kokemus. Mutta seuraavat kokemukset (eri miesten) kanssa olikin parempia.

vierailija
Mulla lukumäärä x.
Olenhan äks.🥳
Lady never tells.

Joku heistä -
kansallisuuttakaan
en jaa - oli
'teknisesti taitava'
siinä määrin,
että yhä Adonista
muistelen
'soolotuokioissani'.

Ei tuollaisia
miehiä ole kuin
1/1000000000.

Sooloseksi on
parempaa
kuin pisto ja ravistus
puoliveltolla. Fakta.

x

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ja kemia ei toivottavasti tarkoita että olisit umpikännissä.
En ole koskaan kärsinyt edes krapulasta. Olen vähän huono juomaan alkoa, joskus olen ollut kuitenkin hiprakassa.😁👍

Jotkut juovat että uskaltavat, minä uskallan muutenkin.😏

Alkon juominen on minulle ns. herkku. Likööri, coctail tms. voi maistua joskus.
En ole siis mikään absolutisti.
Elämän tilanteeni on jo hyvin pitkään ollut sellainen että alko ei siihen oikein sovi.

Huumeita en käytä, olen ollut aina jyrkästi näitä vastaan, vaikka totuuden nimissä: minulla ei ole tietoa sen väitetyistä parantavista/hyötyominaisuuksista. Esim. psykedeelit/höpöheinä tms.
Joskus olen kuitenkin leikitellyt idealla, että mitäpä jos kokeilisi esim. höpöheinää tms. ”mietoa” - ihan uteliaisuudesta!😁

Yhteistyössä