kuinka monen ihmisen luona lapsesi on ollut yökylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm,no nyt pitää laskea. Lasketaanko isän luona oleminen kyläilyksi..?
No,jokatapauksessa yötä on ollut ilman minua:
isän luona
mummolassa
pappalassa
toisen mummon luona
Isomummolassa
tätin luona

Poika kohta 5v on ollut yökylässä ilman meitä 1 kerran serkullani pienenä, mummulassa muutaman kerran. Jaa, niin tossa se sit olikin. Eli kahdessa paikassa. Menis kyllä mielellään enempikin mutta kaikilla on niin paljon omia juttuja(opiskelut, sairaudet, työt jne) jotka rajottaa pojan kylään ottamista. Poika kun niin nauttis :snotty:

Heipsan.,...kiva kun tähän on tullut näin paljon vastauksia... =) Isän luona yötä olemista en laskenut ainakaan itse kyläilyksi, vaikkei lapsi mitenkään kovin monta kertaa oo siellä yötä ollutkaan... ja alotuksessani kerroin ne paikat, joissa ollut ilman mua. Yhdessä kyllä ollaan yökyläilty vaikka missä! =)
Äsken just tytsin kanssa puhuin puhlimessa ja reissussa on kuulema ollut kivaa ja on saanut uida paljon..kylpylässä siis ovat isän ja isän kaverin ja tämän tytön kanssa. Samalla puhelimessa muisti taas kysyä että montako päivää että pääsee kummitädin kanssa yöjunaan ja reissuun eli innoissaan kyllä odottaa!! :)

8 v ihan yksin kahden koulukaverin luona ja sitten viime kesänä pesisleirillä pari yötä.
kakkosesta en enää ihan lukua osaa sanoa mutta luulisin että n viiden koulukaverin luona.
aloittaneet yökyläilyn kavereilla ekaluokalla. sitä ennen ei missään ilman äitiä tai isää

6-vuotias on ollut mummolla, papalla, tädillä, sedällä ja enolla. 3-vuotias papalla, tädillä ja sedällä. 1-vuotias ei vielä missään. (olihan siis kyse ilman perhettä/vanhempia kyläilystä?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6-vuotias on ollut mummolla, papalla, tädillä, sedällä ja enolla. 3-vuotias papalla, tädillä ja sedällä. 1-vuotias ei vielä missään. (olihan siis kyse ilman perhettä/vanhempia kyläilystä?)

juu siis siitä oli kyse..en vaan muistanut sitä aloitukseen laittaa.... :ashamed:

Esikoinen (7,5v) on ollut yökylässä mummolassa sekä kahden naapurin tytön luona. Kakkonen (5,5v) on yökyläillyt mummolassa. Vauva (8kk) menee ekan kerran mummolaan yökylään tän kuun lopussa.