Kuinka monen 7v. on korvakorut?

Meidän neidin koulukavareilla on jo muutamilla korvikset ja meidänkin neiti haluaa nyt sitten myös. Käytiin keskiviikkona yhdessä liikkeessä katsomassa sitä laitetta jolla ne laitetaan ja korujakin jo valmiiksi. Itsellenikin laitettiin jo 7v. korvikset ja sanoinkin et jos uskaltaa antaa laittaa niin kyllä minä ne kustannan. Tänään ois sitten tarkoitus kun kohta koulusta tulee niin lähteä sinne liikkeeseen, saas nähdä tullaanko korviksilla vai ilman...

Jenna
Meidän 3-vuotiaalla on ollut korvikset jo vajaa vuoden. Ilman itkua laitettiin. Eli jos parivuotias saa korviinsa reiät ilman parkua, luulisi ekaluokkalaisenkin siihen pystyvän...

Meillä on neidillä korvikset ja ihan hyvin meni laitto. Kerroin etukäteen, että pikkuisen nippasee -mutta sitten korut korvissa. Tyytyväinen on ollut ja ahkeralla putsauksella eivät märkineetkään, vaikka aika lämpimällä kelillä otettiin.

vieras
Jos haluat,niin osta apteekista emla voidetta,laita korvalehtii reilu kerros ja anna vaikuttaa noin tunti ja sitten reiän tekoon.Me tehtiin noin ja ilmekkään ei värähtänyt 6 veen kasvoilla ku reät tehtiin.Kympin maksoi se voide.

Sande
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja may:
Riippunee kulttuurista... jotku laittaa alle puol vuotiaana....en mä vaan mut juu
Joo, se koruliikkeen myyjä sanoi et nuorin jolle on laittanut oli 4kk, huh huh..
KORULIIKKEESSÄ ei kannata laittaa reikiä kenellekään, ei 4 kk ikäiselle eikä 40-vuotiaalle. Ihan vaan tiedoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sande:
Riippunee kulttuurista... jotku laittaa alle puol vuotiaana....en mä vaan mut juu
Joo, se koruliikkeen myyjä sanoi et nuorin jolle on laittanut oli 4kk, huh huh..
KORULIIKKEESSÄ ei kannata laittaa reikiä kenellekään, ei 4 kk ikäiselle eikä 40-vuotiaalle. Ihan vaan tiedoksi.
Ai minkä takia? Missä muualla niitä sitten laitetaan? Mulle ainakin on laitettu koruliikkeessä.

Sen takia
Alkuperäinen kirjoittaja Sande:
Ai minkä takia? Missä muualla niitä sitten laitetaan? Mulle ainakin on laitettu koruliikkeessä.
Ampuminen on väärä tapa rei'ittää korvat. Kunnon lävistykset (korviksetkin on lävistyksiä) kannattaa tehdä joko kauneushoitolassa tai lävistäjällä. Siellä korut painetaan läpi, jolloin ne menevät suoraan, ampuessa ne voivat mennä vaikka miten vimpulaan. Ammutut korut myös voivat kasvaa korvalehdestä ulos ihan eri lailla kuin oikein laitetut korut.

Yhteistyössä