Sama oli täällä.Meillä koulun eskarissa alkaa 8.15
Eikö se kellonaika lukenut siinä esikoulupaikka päätöksessä joka tuli kotiin? Minullakin aamuisin matkassa vauva 7kk sekä 3v ja 4v taaperot, hyvä kun kotiin ehtii takaisin ja sitten taas hakemaan... Minulla on muistikuva, että asutaan samalla paikkakunnalla (kotkassa/Karhulassa)?Hitto. Tuota miettiny itekin, toivoen rauhallisia aamuja. Joka aamu pitää viedä tyttö kaksosten ja vauvan kanssa, ei ole hauskaa tiedossa. Ja parin tunnin kuluttua haku samalla kokoonpanolla. Voi apua, jos kasilta alkaa.
Juu luki se, monelta pitää ekana päivänä olla. Asutaan samalla paikkakunnalla näemmä juu. Mihin eskariin teillä menossa?Eikö se kellonaika lukenut siinä esikoulupaikka päätöksessä joka tuli kotiin? Minullakin aamuisin matkassa vauva 7kk sekä 3v ja 4v taaperot, hyvä kun kotiin ehtii takaisin ja sitten taas hakemaan... Minulla on muistikuva, että asutaan samalla paikkakunnalla (kotkassa/Karhulassa)?
Viimeset viis vuotta on toi meidän lähin eskari ollut 9-13. Kotkassa siis...Hitto. Tuota miettiny itekin, toivoen rauhallisia aamuja. Joka aamu pitää viedä tyttö kaksosten ja vauvan kanssa, ei ole hauskaa tiedossa. Ja parin tunnin kuluttua haku samalla kokoonpanolla. Voi apua, jos kasilta alkaa.
Ainakin kaikki ne eskarit Kotkasta, jotka minä tiedän, on 9-13Juu luki se, monelta pitää ekana päivänä olla. Asutaan samalla paikkakunnalla näemmä juu. Mihin eskariin teillä menossa?
Rauhalaan menee, koulun ryhmään (rauhalassa päiväkodilla ryhmiä 1, koulun puolella 2). Kotkassa tosiaan eskarit (myös yksityisissä kuten sukkela) on eskari klo 9-13.Juu luki se, monelta pitää ekana päivänä olla. Asutaan samalla paikkakunnalla näemmä juu. Mihin eskariin teillä menossa?
Taidetaan asua melko lähekkäinRauhalaan menee, koulun ryhmään (rauhalassa päiväkodilla ryhmiä 1, koulun puolella 2). Kotkassa tosiaan eskarit (myös yksityisissä kuten sukkela) on eskari klo 9-13.
Mäkin asun aika lähellä...Taidetaan asua melko lähekkäin
Hassua. Pieni paikka kun tämä kuitenkin on Tiedä vaikka tunnettaisiinMäkin asun aika lähellä...
Ok, ei sitten samaan kuin meijän tyttö, Haukkavuoren eskari odottaa.Rauhalaan menee, koulun ryhmään (rauhalassa päiväkodilla ryhmiä 1, koulun puolella 2). Kotkassa tosiaan eskarit (myös yksityisissä kuten sukkela) on eskari klo 9-13.