Kuinka monella täällä!!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
On semmoisia kavereita että päin naamaa ollaa niin hyvää kaveria mut selän takana sit puhutaan sen paremman kaverin kanssa!? Ja juu aluks mulle aina soitettiin jos tämä parempi kaveri oli estynyt! Kun olin tuon huomannu päätin et en minäkään kyllä sitten soittele kun tuli todettua että se oisi vain minä joka yhteyttä otan. Eli en ota yhteyttä. Jos sattuu sit joku noista mulle soittamaan ni tietenkin sitten vastavedon teen. Mut nykyään ei ole tullut. Muutenkin olen sitä paskanpuhumista niistä ihmisistä jotka ei ole paikalla tapahtuvan. Joten osaan kyllä kuvitella mitä musta puhutaan.

Sinänsä ihme kun yhdestä niistä oli pitkään se mielikuva ettei tykkää eikä itse puhu muitten asioista mutta muuttuhan sekin sitten tän yhden tyypin takia:S

Tuttuja on tuollaisiakin. Mutta ei kavereita. Pitää olla munaa, että sanoo asiat suoraan. Aivan saman tekevää, ovatko munat sarjassa vai rinnankytkettyinä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Tuttuja on tuollaisiakin. Mutta ei kavereita. Pitää olla munaa, että sanoo asiat suoraan. Aivan saman tekevää, ovatko munat sarjassa vai rinnankytkettyinä.

Mä oon nyt tehnyt niin etten soita mutta jos sattuvat vastaan tulemaan tai jos ovat samaan aikaan leikkipuistossa ni en rupea välttelemään mutta en enään ikinä puhu heille mun tärkeimmistä tai mun perhettä koskevista asioista! Kun olen kovat kritiikit saanut siitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
saattaa olla että mulla. ainakin mulle se puhuu pahaa seläntakana muista ystävistään.
ei me hyviä kavereita enää ollakkaan.

Niin mun käsittääkseni jos puhuu jostain muusta pahaa mulle niin puhuu mustakin ja on sen myös itse myöntänyt tämä yksi jonka myötä tämä joka ei ikinä ennen kestään pahaa puhunut on jonkin verran mennyt sen mukaan. Tosin hällä on mielipiteet asioista ainoana lapsena aika jyrkät ja itsellä vielä suotuisat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
saattaa olla että mulla. ainakin mulle se puhuu pahaa seläntakana muista ystävistään.
ei me hyviä kavereita enää ollakkaan.

Niin mun käsittääkseni jos puhuu jostain muusta pahaa mulle niin puhuu mustakin ja on sen myös itse myöntänyt tämä yksi jonka myötä tämä joka ei ikinä ennen kestään pahaa puhunut on jonkin verran mennyt sen mukaan. Tosin hällä on mielipiteet asioista ainoana lapsena aika jyrkät ja itsellä vielä suotuisat!

Tää oli siis

ei mutta tiedän erään palstalaisen joka on juuri kuvailemasi selän takana puhuja, se ehkä lohdutti että puhui kaikista kavereistaan paskaa selän takana.
paras oli kun kirjoitti taannoin yhteen ketjuun että maksaa aina velkansa mahdollisimman pian pois eikä yleensä lainaa keneltäkään *tirsk* kumma kun mulle on vielä pystyssä rahaa vaikka lainasta on ainakin 5 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ei mutta tiedän erään palstalaisen joka on juuri kuvailemasi selän takana puhuja, se ehkä lohdutti että puhui kaikista kavereistaan paskaa selän takana.
paras oli kun kirjoitti taannoin yhteen ketjuun että maksaa aina velkansa mahdollisimman pian pois eikä yleensä lainaa keneltäkään *tirsk* kumma kun mulle on vielä pystyssä rahaa vaikka lainasta on ainakin 5 vuotta.

Tarkoitatko sitä yhtä joka on yhtäkkiä poistunut alkaa t:llä?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkoitatko sitä yhtä joka on yhtäkkiä poistunut alkaa t:llä?

aika huomaamaton nikki, eikä ala t:llä =)

No en mä tiedä sitä sitten eikä niin väliäkään. Muo vaan välil ottaa nämä omat irl elämässä olevat niin paljon et ei tie enään mitä kertoo. Nykyään ihan sisarelleni kerron jotain jos kerron kellekkään.

Yhteistyössä