Täällä kans farkku-Mondeo 2005. 2.2tdci. Kilsoja tosin vain vajaa 300tkm mutta eipä paljoa muuta ole tarvinnut tehdä kuin polttoainetta lisäillä + kuluvia osia vaihdella (jarrupalat/levyt, määräaikais huollot, öljyt ja suodattimet) Pelaa kuin unelma ja pellitkin kestää kun huolehtii. Loistava auto käyttöön.Ford Mondeo diesel 2005, ollut uudesta ja kilometreja tulee töiden takia 50-60 tonnia vuoteen. Nyt mittarissa 515 634 km (juuri tarkistettu). Korjaukset: jarrupaloja ja levyt, yhdet iskarit ja kytkin. Tällä hetkellä olevia vikoja: kuskin penkin lämmitin ei toimi, lämmitettävä tuulilasi lämpiää vain puoliksi ja sisäpuhaltimen moottori vikisee pienillä kierroksilla. Muutoin ei ole juuri tarvinnut kuin polttoainetta lisätä.
Minulla oli 123 -84, mutta alkoi olla niin laho, että piti vaihtaa 3v sitte. Tosi vähän ajettu, 412tkm, mutta savutti. Isäni oli ajellu liian vähillä öljyillä, joten kone oli kärsinyt.Täällä -91 W124-patarautamersu ja 650tkm ja päivittäin tulee lisää.
Ikiliikkujiahan ne ovat.Kiva vika oli tuossa -95. Ei lähtenyt käyntiin. Korjaaja tilasi Saksasta avaimen, ei auttanut. Sitten boxin, ei käynnistynyt. 1000e kupru ja sit meni hermo! Yks tuttu sitte ohitti ajoneston. Nyt kulkee, jäi vaan muistoksi vilkkumaan pun-vihreä valo. Sammuu n.30 sek. kuluttua käynnistyksestä.Joo, ei alle puoli miljoonaa ei pitäisi olla W123:lle vielä matka eikä mikään. Vaikka ajaahan noilla uudemmillakin näköjään miljoona mailia (huom. siis mailia):
Miljoonan kilometrin Mersu kulkee yhä | Autot | Iltalehti.fi