Kuinka monella on rakastaja?

Pakko kysyä, koska itselläni on ja haluaisin vähän tietää kuinka monella muulla on sekä haluaisin antaa ratkaisun makuukamarin ongelmiin. Itse olen kokenut järjestelyn hyväksi ja toimivaksi. Suosittelen järjestelyä lämpimästi kaikille niille, joiden makuukamarissa on ongelmia. Tuskin tulette katumaan, jos vain homma hoidetaan hyvin. Yritän vähän selittää tilannettani ja siihen johtaneita syitä.

Itse olen ollut naimisissa saman miehen kanssa lähes kolmekymmentä vuotta, joista seksittömässä suurimman osan. Meillä on muuten toimiva liitto ja siitä on siunautunut useampi lapsikin, mutta seksi loppui lähes kokonaan muutaman vuoden naimissa olon jälkeen. Muutaman vuoden kärvistelin, kunnes lankesin vieraan miehen mukaan. Karmea morkkis, mutta taas vähän ajan päästä uusi lankeaminen. Tämä rupesi syömään liittoa. Olin äkäinen ja turhautunut. Miehelleni en kertonut mitään asiasta eikä hän syrjähypyistä tiennyt. Lopulta löysin miehen joka oli tahollaan naimisissa ja perheellinen. Hänellä oli samankaltaisia ongelmia liitossaan kuin minulla. Tässä suhteessa keksin ratkaisun oman liittoni seksittömyyteen: Valitse rakastajaksi hyvässä avioliitossa sekä puutteessa elävä mies, joka ei halua lähteä vaimonsa luota. Tätä ajatusta olen nyt noudattanut yli kaksikymmentä vuotta ja hyvin on mennyt. Avioliitto on kunnossa, saan seksiä ja kukaan lähipiiristä ei tiedä rakastajasta.

Käytännössä minulla on vain yksi rakastaja kerrallaan (varsinaisia rakastajia on ollut vain muutamia. Alussa oli yhden illan juttuja paljon). Kriteereinä olen pitänyt, että ovat minua nuorempi (30-35v), perheellisiä "korkeasti" koulutettuja ja "hyvin" toimeentulevia. He eivät jää nurkkiin pyörimään, tajuavat tilanteen, ovat kohtuullisen kestäviä, mutta eivät lapsellisia. Nykyisen löysin netin välityksellä (iskuri-treffit. Ei olisi uskonut, että sieltä löytyy...)

Homma pyörii siten, että kutsun rakastajan aina minun kotiini, jos sänkyä tarvitaan. Tämä siksi, että MINÄ vastaan meidän kodin siivoamisesta. Jos menen rakastajan kotiin käymään niin hänen vaimonsa kyllä huomaisi sen (hajuvesi tai jotain vastaavaa. Kokemusta on). Koska siivoan oman kotini niin saan helposti peitettyä ja siivottua jäljet. Yleensä patistan lapset (enää ei ongelma) isovanhemmille/kavereille/ym yöksi/illaksi/päiväksi. Tämän jälkeen ukko muualle sanomalla, että aloitan suursiivouksen ja nyt olisi hyvä siirtyä harrastusten pariin (innokas matseissa kävijä ja metsästäjä). Nopea siivous ja rakastaja sisään (joskus siivous jälkikäteen. Joskus myös rakastajakin auttaa tässä). Nyt on käytössä reilusti aikaa omien halujen tydyttämiseen. Tässä järjestelyssä on plussana se, että välineet ovat käytössä kokoajan. Itselläni on reilu satsi välineitä/rekvisiittaa. Ukolla ei niistä ole mitään käsitystä kun ei käy niissä komeroissa siivoamassa (ei siivoa koskaan)

Hmm... tulikohan kaikki. Toivottavasti tuli. Halusin sanoa viestilläni kaikille puutteessa eläville rouville, että vaihtoehtoja on. Ei pettäminen pahasta ole jos sen tekee hyvin. Pettämistä on mielestäni se, että ei anneta rakkautta kuten sitä kuuluis antaa. Yhden illan jutut ole oikea ratkaisu, jos muuten liitto toimii.
 
Nyt on rouvalla ihan oikea meininki. Tai siis sehän ei ole koskaan kivaa, jos parisuhteessa seksiä ei tule, mutta ei minun mielestäkään se ole syy erota jos muuten suhde toimii. Itse olen elänyt pitkään suhteessa, jossa seksi muiden partnereiden kanssa ei ole ongelma (kunhan muistaa ehkäisyn ;) ). Minulla on ollut myös seksikavereina miehiä joka elävät (lähes) seksittömässä suhteessa. Aivan uskomaton se hekuma miehellä, joka pääsee ensi kertaa kertaa kuukausiin nauttimaan upeasta seksistä naisen kanssa – vaikka elääkin parisuhteessa!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: miehinenmies
Bko
Juuri tuollaiselle naiselle itselläkin olisi välillä tarvetta, mutta taidatte te kaksi olla suomen ainoat :) Jos alkaisi etsiä ja jonkun joskus sattuisi löytämään niin pelkona olisi että se kuitenkin rakastuu minuun palavasti. Jostain syystä aina kun olen naisen kanssa suhteen aloittanut, niiltä tuntuu lähtevän äly ihan kokonaan. Mistä teitä löytää? Tällänen hiljanen ja järkevä ei ole se jolle tuollasilla iskuri-palstoilla kirjoittelevat vastaavat. Ja baariin en mene, niissä täysijärkiset tapaukset on aika harvinaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: KirstiF
Kärsin minäkin kauan harvasta seksistä, joka liitossamme aina vain harvinaistuu- ihme on jos kerran kuussa sitä saa. Kauan jaakobinpainia kävin, mutta lopulta oli ihan mielenterveydenkin kannalta pakko hankkia rakastajatar. Älkää väärinymmärtäkö, rakastan vaimoani todella paljon, ja olemme toisillemme oikeasti sielunkumppanit, mutta ilman seksiä ei ihmislapsi yksinkertaisesti pärjää - ihmisyys ikään kuin on suljettu sinulta pois. En kadu sitä että hankin rakastajani, joka on myöskin naimisissa ja jolla on pieni tytär, päin vastoin! Olemme molemmat samassa veneessä ja ymmärrämme toisiamme, ja meille suhteemme on tosiaan vain lihallista, jos kohta teemme toki muutakin kuin vain tyydytämme himojamme. Ainoa asia joka mättää on se, että on todella vaikeaa saada aikataulujamme yhteensovitettua, mutta ainakin seksiä on elämässä enemmän, enkä riu'u kuoliaaksi, ja minusta riittää vaimollekin enemmän...
 
Minulla on muutama vakkarisivusuhde. Sen takia useampia, koska muuten seksiä olisi liian harvoin. Perheellinen ukkomies on turvallisin vaihtoehto, mutta aikataulujen ja paikan kanssa on ongelmia. Seurusteleva, mutta yksinasuva mies on kätevä. Sinkkumiehessä on riskinsä, mutta olen onnistunut löytämään hyvän yksilön, jota ei pariutuminen kiinnosta.
 
Minulla rakastaja myös. Perheellinen, itseäni 20 vuotta vanhempi mies (25/45). Kotona ei sinänsä seksin kanssa mitään ongelmaa, ainoa vain että kaipaan niin julmetusti sitä jännitystä ja pelkoa kiinni jäämisestä. Weird I know... :p
 
  • Tykkää
Reactions: miehinenmies
Rakastaja voi olla erittäin hyvä vaihtoehto tyydyttää jokaiselle kuuluvaa tarvetta nauttia seksistä. Toki lähtökohtaisesti seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta toisaalta jokaisella on musta oikeus hyvään seksiin ja sitä kautta vaikka ns. salasuhteeseen, jos sitä ei muuten saa. Tunnen ihmisiä jotka kituuttavat vuodesta toiseen liitoissaan ilman arvostusta ja lämminhenkisen rakastelun tuomaa iloa ja tyydytystä.

Toisaalta moni yksihuoltaja ja -asuja elää ilman seksin tuomaa nautintoa, koska ei halua yhden yön suhteita tai varsinainen parisuhde ei ole esim. elämäntilanteen haasteiden vuoksi mahdollinen tai muutoinkaan vaihtoehto juuri sillä hetkellä.

Rakastajan hankkiminen eli hakeutuminen hyvään seksi-/intiimisuhteeseen esimerkiksi juurikin nykyaikaisesti netin kautta voi olla monelle elämää rikastuttava vaihtoehto eikä todellakaan mitenkään tuomittavaa! Itse olen ainakin niin paljon seksuaalisesti latautunut, että haluan elämääni varmaan aina suhdetta, jossa on paljon nautinnollista seksiä ja hyvänä pitämistä. Mutta yksi intiimisuhde riittää kerralla. Nyt sellainen olisi hakusessa...
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Kiitos ihanasta vinkistä näet itsekin olisin seksin tarpeessa. Luotettavan rakastajattaren löytäminen on kuitenkin osoittautunut toistaiseksi liian vaikeaksi.
Nettisivuita saa tosin 100 % luotettavaa seuraa, mutta aina ensin hintaluettelon kera, jonka voi tarkoittavan sitä, että on enemmän kiinnostunut rahasta kuin molemminpuolisin tyydyttävästä seksistä. Että vain rahalla saa - ei luulisi olevan ainoastaan miesten ongelma seksittömyydessä.

Muutoin, olisin nimenomaan sen kannalla, mitä miehinenmies kertoo, että tahoillaan aviossa olevat rakastaja ja rakastajatar olisi hyvä ratkaisu (kunhan pää kylmänä ja
alapäät kuumana). Minäkin olen käytettävissä.
 
Huomio!!! Kunnon Rakastajaa kaipaavat naiset
Mulla on kanttia väittää, että olisin hyvä rakastaja ja kun homma hoidetaan fiksusti ja luottamuksella, niin ei siinä kukaan loukkaannu.
Laitahan yyveetä ;)
 
Viimeksi muokattu:
En oikein osaa sanoa. Näistä ei oikein puhuta ystävienkään kesken. Kukaan ei oikein kehtaa tunnustaa, että oma mies ei enää seksistä innostu.
Itselläni on nuorempi rakastaja siksi, että kotona on makuuhuoneessa hiljaista ollut jo pidemmän aikaa, eikä muutosta ole näköpiirissä. En vain kestänyt tilannetta enää.
 

Yhteistyössä