Kuinka monella on ollut tässä kuussa pitkäkestoinen flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miumau"

Vieras
Itse olen ollut kaksi viikkoa sairaana. 38 astetta kuumetta, kamala yskä ja nuha. Kurkku oli aluksi tosi kipeä ja sielä oli näppyjä.
Onko muilla ollut pitkäkestoista flunssaa?
Mietin vaan että onkohan tätä liikkeellä..
kaks viikkoa pedissä vie kyllä voimat... huh etenki psyykkisesti

Silvia Logo: joulukuusta? voi kamala... Flunssa pistää niin väsyneeks..

itse tänään jo vähän parempi, toivottavasti ei tuu takapakkia... psyykehän tässä muuten menee. Olisi ihana päästä leipomaan ja pihalle. Saati sitten meikata ja olla puhdas

olen yskinyt yli 3 viikkoa ja nyt yksii ja köhii lapset ja minulla oli vähän aikaa jo parempi olo, mutta nyt tämä tuli vielä takaisin. ja huom. minä en yleensä IKINÄ sairasta/ sairastu

Tässä kuussa ei hirveen pitkä flunssa ole voinut ehtiä olemaan :D

Mutta siis juu pari viikkoa ollaan nyt pojan kanssa oltu nuhassa ja yskässä ja alkuun oli kuumettakin. Tosi rasvainen olo, ulos uskalletaan mennä vasta ensi viikolla, kyllä tää jo sapettaa!

Nyt 1,5vkoa tytön kanssa kuumeessa, sahaa edestakas lämpö. Yskitään ja nuhaillaan. Minussa keuhkoputkentulehdus, tytössä ei ainakaan toissapäivänä ollut mitään. Minä vielä raskaana 30vkolla ja ei lääkkeitä.Tää on ihan hirveetä, ei jaksa enää riutua neljänseinän sisällä ja menee hermot ihan joka asiaan.

Itellä just pari päivää sit rämähti flunssa päälle, mies oli eka kuumeinen ja yskässä, sit minä vatsataudin jälkitautina sairastuin vielä räkätautiin... Yöllä ei saa nukuttua ku tuntuu et joku tökkis neuloilla poskia ja otsaa ja niistäessä tuntuu ku ne neulat vedettäis läpi poskionteloista :( Yskä ei helpota edes kortisonilla...

Mulla oli, 2kk kesti kaikkiaan :( Tuntui et menee ohi ja sit aina tuli takaisin. Lisäksi tuntu et vastustuskyky romahti kokonaan; tuli kaupanpäälle silmätulehdus ja virtsiitti. Molemmat olleet viimeksi joskus lapsena. Mykoplasmalääkityksen ja kortisonipiipun sain sit lopulta ja ne auttoi. Tätillä oli sama tauti ja makasi just 2 vkoa sairaalaalassa keuhkokuumeen vuoksi. Et hakeudu vaan heti & sitkeästi hoitoon. mykoplasmaa on paljon liikkeellä, eikä parane kuin oikeilla lääkkeillä!

Viikon verran olen kärsinyt. Kuumetta ei ole, mutta pää ja kurkku on kipeä, silmät rasittuneet ja nenä vuotaa. Se ei ole räkää, vaan kuin kirkasta vettä. Olo on väsynyt. Apteekin rouva sanoi, että tämän tälven flunssa kestää kauan. Kotikonstein pitää hoitaa. Parasetamolia ja kuumaa mehua (mustaherukkaa).

Yhteistyössä