kuinka monella mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
yllättää tai muistaa merkkipäivänä tai muuten vain?
(tuli tosta yhestä ketjusta mieleen)
meillä ei mitenkään,yhden kerran menny ostamaan korun syntymäpäivänä ja sinä se,ollaan oltu 6v yhdessä

kyllä tuo synttärit, joulut ja äitienpäivänä jotenkin muistaa, mutta ei ostele mitään ylimääräistä, vaikka en kyllä vastaan laittaisi, että saisi välillä ihan tuosta vaan vaikkapa kaulakorun tmv..

ei oo.. :snotty: minä ostan aika usein juttuja miehelle. äitienpäivänä se kyllä kysyi pitääkö se mennä ostaa mulle kukkia. ei tarvii!! siis se ei oo enää ylläri jos toinen joutuu vielä mennä ite hakee mutta toinen maksaa..heh..

No kyllä ainakin yrittää! Harvemmin lahjojen kanssa kun kaikki ylimääräinen raha menee tulevaan vauvaan ja kodin sisustamiseen. Mut esimerkiks tekemäl iltapalaa pyytämättä tai erittäin hyvällä seksillä.... :D

Eipä niitä yllätyksiä enää kauheen paljon tule. Viime kesänä kyllä yllätti kihlajaispäivänä; mä kun tulin töistä niin koko huusholli oli siivottu, maljakossa oli kukkia ja mies vei mut ja pojan ravintolaan syömään. =)

kyllä se muistaa näin synttärit ja joulut ym.. joskus nimpparina tuo jotain ja äitienpäivänä.. Vuosipäivän unohti mut sen mä ny tiesinki ettei se sitä muista.

kihlauksen vuosipvä on uutena vuotena nii sitä o aika hankala unohtaa=)

muutaman kerran näin yhdessäolon aikana on tuonu yllärinä jotain..

Kyllä se joskus yllättää, ja on mm. parempi lahjojen ostaja ku minä. Siis hänellä parempi mielikuvitus lahjojen suhteen, mulla ne tahtoo olla sellasia mitä "tarvii oikeasti". Todella tylsää osaltani... :ashamed:

Toisinaan ukko sitte osaa yllättää kyllä paskastiki, esim jäämällä kaljotteleen kavereiden kans vaik on suunniteltu muuta.
Et tasapuolisuuden nimissä... :whistle:

Yhteistyössä