kuinka monella "kehyksettömät"silmälasit? Paljon maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:14 Uua kirjoitti:
maksoin n. 400 e, paljonhan vaikuttaa linssien hionnat yms
Minkä vahvuudet sinulla on? Ja otitko jotain erikois hionnoita?

Mulla on n. -2 ja linssit on ohennettu, toiseen tehty karsastuksen korjaushionta toinen tehdaslinssi.

Mun kehyksettömät maksoivat noin 400 euroa.. itse "kehykset" maksoivat 195e (merkki on Ray-Ban ja siinä putiikissa oli avajaistarjous menossa) ja linssit, työ ja näöntarkistus loput.. mulla on vahvuus jotain -5..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:13 vieras kirjoitti:
Tahtoisin sellaiset lasit, missä ei ns.ole kehyksiä.Paljonkohan maksaa sellaiset? Silmälasit niin kalliita :'( kun saisi osamaksulla, niin voisi raaskia uusia lasit.

Aika monet optikot tarjoavat jonkun luottoyhtiön luottoa maksuvaihtoehdoksi.

Nissenillä ja Instrulla ainakin saa maksettua 4:ssä osassa, ekan erän hakiessa ja sit kk:n välein. Jos sulla on aikeasti prismaa siinä toisessa linssissä (restptissä lukee pr.), en suosittelis minkään nettifirman laseja, siinä on monta kohtaa mikä voi mennä pieleen. Ja linssi on joka tapauksessa selvästi toista kalliimpi, otat mistä tahansa. Jos siinä on hajataiton korjausta eli sylinteriä (reseptissä lukee cyl.), ei hinnassa pitäs olla juurikaan eroa, paitsi jos sylkkäriä on yli 2. Pokia on niin monen hintasia, että kyllä sun kannattaa ite käydä kyselemässä liikkeistä, ei tässä voi antaa edes suuntaa antavaa hintaa, niinkun oot varmaan jo huomannu vastauksista!

Olikohan 396? ja toinen linsii oli ilmainen! :o
(ei olis kyl ollu varaa ottaa jos joutuis maksamaan toisenkin..)

Nythän ainakin OPTIGO mainosti että kehykset 0? kun ostaa lasit :attn:
Kannattaa käydä katsomassa että koskeeko myös kehyksettömiä, luulis ainakin =)

Yhteistyössä