Itellä allergia ja astma ja eläimiä jonkin verran. Ei vaan pysty elämään ilman eläimiä, mutta pieniin oireisiin tottuu kyllä.
Olitko oikeen virallisessa siedätyshoidossa, vai itse siedätyit ajan kanssa? Itse olen ollut aina uusista eläimistäni vähän aikaa ihan kuoleman kielissä ja tukossa ja turvoksissa, mutta ajan kanssa oireet on aina asettunut ja nyt oireita ei enää juurikaan ole, paitsi siitepölyaikaan ja jos astma muuten on huonossa tasapainossa. Ja jos olen esim. viikon lomalla ilman koiraa, takaisin tullessa tulee pieniä oireita, kunnes taas tottuu.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Koira-allergia ja 2 koiraa =) Sisäkoiria, siedätyshoito toiminut!
Ihan itsekseni..lapsena se allergia oli paljon pahempi, piti luopua perheen koirastakin. Sit aikuisena aloin oleskeleen koirien kanssa samoissa tiloissa, hankin ekan itselleni ja kärsinAlkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Olitko oikeen virallisessa siedätyshoidossa, vai itse siedätyit ajan kanssa? Itse olen ollut aina uusista eläimistäni vähän aikaa ihan kuoleman kielissä ja tukossa ja turvoksissa, mutta ajan kanssa oireet on aina asettunut ja nyt oireita ei enää juurikaan ole, paitsi siitepölyaikaan ja jos astma muuten on huonossa tasapainossa. Ja jos olen esim. viikon lomalla ilman koiraa, takaisin tullessa tulee pieniä oireita, kunnes taas tottuu.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Koira-allergia ja 2 koiraa =) Sisäkoiria, siedätyshoito toiminut!