Kuinka meillä voi olla näin sotkuisia naapureita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joulusta asti pihalla on nököttänyt kaatuneena kynttilälyhdyt (4kpl). Semmoiset muoviset "venetsialaiset" kirkkaan väriset, joihin ei vaihdeta uutta kynttilää sisälle.

Sitten kun mies tulee töistä, niin hän heittää pihalleen kaikki roskat autosta ( esim. energiajuomatölkit, muovipullot) ja siinä ne on maassa noin viikon kunnes sen vaimo käy siivoamassa pihan tölkeistä. Ja arvatkaas onko tupakan tumppeja pitkin pihaa... Kiva kun näkyy kaikki tämä ikkunasta joka päivä.

Onneks mun mies on jopa siistimpi kuin minä. Mulla menis järki tuommoisen possun kanssa. Huh, kiitos kun sain avautua tästä ärsytyksen aiheesta:)

Meillä asui myös naapurissa sellanen possu, että huhhuh. Nurmikkoa ei talosta leikattu kertaakaan heidän siinä asuessaan ja muutenkin pihamaa roskaa ja rojua täynnä :o Miten ihmiset viitsii elää tuollaisessa?

Alkuperäinen kirjoittaja lsla:
Meillä asui myös naapurissa sellanen possu, että huhhuh. Nurmikkoa ei talosta leikattu kertaakaan heidän siinä asuessaan ja muutenkin pihamaa roskaa ja rojua täynnä :o Miten ihmiset viitsii elää tuollaisessa?

Meildän kotikadulla asuu tuollainen asuja (onneksi ei naapurissa). Piha ja autotalli ovat olleet kesken vuosikausia. Romua kertyy ja ruonleikkurit sun muut pihatarvikeet jäävät lumen alle. Viimeksi kaatoivat suurimman osan tontilla olevista puista, eli sinne meni pihan ainoa kaunistus. Jos talon edessä olisi iso aita ja sotkut olisivat vain heidän näkyvissään niin miksä siinä.

Yhteistyössä