Kuinka lähetän auton junassa ostajalle ja paljonkohan se suunnilleen maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku hinaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis auto myynnissä ja ostajaehdokas ehdotti et laita auto junaan. Jos ajan sen sinne, niin joudun ite jollain junalla matkustamaan takaisin ja se ei tosiaan oo mitään ilmaista hommaa.

vr.n sivuilta selviää autojunayhteydet ja hinnat. Kannattaa huomioida, että kaikilta autojunapysäkeiltä ei kuitenkaan voi poistua kaikille autojunapysäkeille vaan valitettavasti ainoastaan muutamille tietyille.

Joku on ostanu auton ja se toimitetaan junalla. Kysy vr:ltä. Kyllä kai se noin onnistuu kun niillä on lastaus ja purkupalvelu. Mut nyt hiihtolomien aikaan taitaa olla autojunat kalleimmillaan?

joo tottakai ostaja maksaa viulut, mä haluaisin vaan tietää et paljonkohan ne suunnilleen olis ne kulut. Enkä mä tiedä miksi ostaja ei tule itse hakemaan tota autoa, hän itse ehdotti tota junaa.

Taitaa olla usemman satasen homma tollanen auton kuljettaminen, jos riittää edes. Kyllä ostajan luulis hakevan autonsa, jos kerran kaupat on tehnyt.Vaikka taksilla, jos on vara tollasiin kuljetuskuluihinkin. En oo kyllä vastaavaa ikinä kuullut.

Olisko VR Cargo parempi osoite etsiä tietoa kuin tää sivusto? Ikinä muuten kuullut googlesta?

http://www.vrtranspoint.fi/index/kappaletavaralogistiikka/palvelut/kappaletavarakuljetukset.html

Odotas, saitko nettiauton kautta viestin? Oliko se suomeksi?
Mulle on tullut kerran sähköpostia, jossa ostaja kertoi ostavansa auton, halusi että lähetän se laivassa hänelle Britaniaan. Oli juuri avaruudessa, joten ei voinut soittaa.

Eli oletko puhunut tämän ostajan kanssa vai saitko vain viestiä?

okei, minä en oikeastaan tullut sen viisaammaks... Lähetti viestin et laita lisätietoa ja kuvia ja jos kaupat onnistuu niin laitan auton junaan, koska hän ei pääse sitä hakemaan.

Siis eikö siihen voi ostaa semmosen autojunalipun, vaikkei itse matkustaisikaan? Vai saako silleen tehdä? Ja toisaalta miten vastaanottaja sitten saa auton junasta, eihän hänellä ole avaimiakaan..

kyllä olen muutaman kerran tuonnut sekä toimittanut auton junalla. Liput ostat asemalta, jätät auton avaimet asemaan, maksat viulut ja lähet pois. Ei se sen koomin ole. Maksaa nyky päivina noin 170€

Yhteistyössä