Kuinka kovati hormonikierukan laitto sattuu? Laitetaan kun ei ole menkkoja edes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa ihan sikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on laitettu kaksi kertaa ja sellainen mielikuva on jäänyt, että se on epämiellyttävää, mutta ei varsinaisesti satu.

Neuvottiin ottamaan särkylääke tuntia aikaisemmin.

Sanottiin että vähän nipistää. Mulla kipu vastas kunnon kivuliaita supistuksia. Noita supistuksia tuli sitten koko loppupäivän kun aamupäivällä laitettiin.
Olin suunnitellu et kerrankin pääsen yksin sairaalakaupungin kirpparit kiertämään rauhassa. Mutta ei auttanu kuin ajaa suoraan kotiin. Buranasta ei ollut mitään apua.
Juu kyllä siitä hengissä selviää kuitenkin.

[QUOTE="vieras";28962157]Sanottiin että vähän nipistää. Mulla kipu vastas kunnon kivuliaita supistuksia. Noita supistuksia tuli sitten koko loppupäivän kun aamupäivällä laitettiin.
Olin suunnitellu et kerrankin pääsen yksin sairaalakaupungin kirpparit kiertämään rauhassa. Mutta ei auttanu kuin ajaa suoraan kotiin. Buranasta ei ollut mitään apua.
Juu kyllä siitä hengissä selviää kuitenkin.[/QUOTE]

ps. mullakin oli jo menkat loppunut kun kestoa oli mahdoton arvioida kun kestivät 5-45 pv.

Luulin, että olen niitä, joille laitto ei satu paljoakaan... olin väärässä. Se oli todella kivuliasta ja vuodin paljon verta, ja kotimatkalla alkoi pyörryttämään. Kapistus poistettiin minulta vuosi laitosta. Ei enää ikinä. E-pillerit oli kyllä "sopineet" minulle ihan kuten kenelle tahansa...

Olin ottanut särkylääkettäkin ennen laittoa, mutta eihän se auttanut.

Yhteistyössä