vieras
siis kun on sisään laittanut. Meilä riippuu vähä siitä milloin viimeksi naitu. Mut tulee tosi nopeesti, oikeesti.
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinäAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano
Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.
Pikapanot on sitten eri juttu, esim miehenruokatunnilla ym
siis 40 minsaa täyttä jyystöö vai?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
juuri näin, jyystö aikaa nimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.
Vai käsitinkö mä väärin? :0
No miten mie voin sitä tietää kun harvemmin me jyystetään vaan, siis..Kun välissä on ihan että mies vaikka antaa mulle suuseksiä ja aina jyystämisen välissä pussaillaan.. Siis vaikea selittää..Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.
No sun pitää laskea ne yhteen tiettyAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No miten mie voin sitä tietää kun harvemmin me jyystetään vaan, siis..Kun välissä on ihan että mies vaikka antaa mulle suuseksiä ja aina jyystämisen välissä pussaillaan.. Siis vaikea selittää..Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.
Kun aloitetaan jyystäminen niin me tehdään seksin aikana muutakin vielä väleissä kun pelkästään jyystetään.. Siis.. :xmas:
No ei ole hellänä Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinäAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
mut eihän sulla ole miestä?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
joo yleensä toi 3min yritä nyt sit tulla siin...Alkuperäinen kirjoittaja klkjoioioioioioiio:No korkeintaan menee sen 10 minuuttia, välissä pitkiäkin taukoja. Mutta yleensä kestää n. 3 minuuttia. En ole kellottanut, mutta ei siinä kauaa mene kun mies saa, itse en ole koskaan saanut, ei sitä tuollaisessa ajassa voi saadakkaan... Mutta nautin seksistä kuitenkin.
Siis sen poliisin kanssako? vai onko sinulla ihan vakituiseen mies?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No ei ole hellänä Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinäAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
No mä otan illalla kellon viekkuun ja vilkasen paljon se on kun aloitetaan, sitten "Jaa jyystöä 5min" nyt pusuja "jyystöä 4min" nyt suuseksiä "jyystöä 10min" nyt hyväilyä muuten jne...Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:No sun pitää laskea ne yhteen tietty
Muista kirjoittaa ylös ettet unohda edellistä lukua keskenkaiken. Muuten täytyy pitää tunnin tauko ja aloittaa alusta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No mä otan illalla kellon viekkuun ja vilkasen paljon se on kun aloitetaan, sitten "Jaa jyystöä 5min" nyt pusuja "jyystöä 4min" nyt suuseksiä "jyystöä 10min" nyt hyväilyä muuten jne...Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:No sun pitää laskea ne yhteen tietty