Kuinka kauan vuoto voi kestää km:n jälkeen? Kertokaapa!

Minulla todettiin 1.12. kohdun ulkoinen raskaus. Siitä lähtien olen vuotanut. Mitään hoitotoimenpiteitä ei ole tehty, odotellaan vaan että kroppa hoitaa itse istukanjämät pois.

Onko kokemuksia: kuinka kauan vuoto voi kestää kohdun ulkoisen / keskenmenon jälkeen?

Eka keskenmeno, 6 viikkoa ja viikon tauko ja uudestaan alkoi vuoto, ei kaavittu, vuotoa välillä enemmän / välillä vähemmän. Kun vuoto alkoi uudestaan , niin yksityispuolen gynegologi määräsi jotain hormonia ja sanoi että hormonitoiminta jo aivan sekaisin.

Toinen keskenmeno, kaavittiin, viikko vuotoa, ei kauhean runsasta

Kolmas keskenmeno, ei kaavittu, viikko aivan sairaan paljon vuotoa, sitten loppui itsestään.

Km.21.9.06 vuoto kesti 1.5viikkoa.4ekapv vuoti kuin seula.Senjälkeen laantui hiljalleen. Karseat kivut.Vahvoja särkylääkkeitä..Ei tarvinnut kaapia.vk.6+jtkin.
Km.jouluaattona vk.8+3.Kaavinta27.12. vuoto runsasta menkkavuotoa kaavintaan asti. Nyt viikko kaavinnasta vuoto loppumassa.Pärjää jo pienellä pikkuhousunsuojalla. Ei kovia kipuja, muutoin kuin henkisesti..
Tässäkin asiassa yksilölliset vaihtelut. Toivottavasti pääset kohta uudelleen yrittämään...

mulla
kesti vuoto 5 viikkoa. siitä meni sitten vielä 6 viikkoa ennen kun alko menkat. Nyt menossa eka yrityskierto km: jälkeen.

Toivottavasti sulla loppuu vuoto nopeasti. Odottavan aika on pitkä!

eulis
Todettiin viikoilla 10 + 6 sikiön kuolleen kohtuun, ei vuotoa, kaavinta 5 päivän päästä, sen jälkeen 2 vrk vuotoa, sitten 2 päivän päästä kova vuoto ja uusi kaavinta, sen jälkeen 1, 5 viikkoa vuotoa toisen kaavinnan jälkeen, nyt outoa limavuotoa monta päivää, ei verta. Ihmettelen myös koska tämä loppuu.

Moi,
minulla km 4.12.06 spontaanisti materiaali ulos, ei kavintaa tms.
Eilen jälkitarkastus, ja vieläkin tulee sellaista vaaleanruskeaa venyvää
kuin purukumia.Lääkäri totesi kohdun oleva täysin tyhjä.Mutta ei pitänyt outona, että vuodan edelleen.Lohdutti vaan, että kyllä se joskus loppuu...
Hormonia sitten vasta, jos alkaa tulla muutakin vuotoa tms.

MMharmaana
Itsellä: km + kaavinta, vuotoa vain kaavinnan jälkeen noin puoli kahvikupillista ja sekin kerralla ja se oli siinä. Menkat 26 pv:n kuluttua.
Ystävällä: km + kaavinta, vuotoa 6 viikkoa eikä loppua näy...Välissä saattaa olla pari pv ettei vuoda ja sit alkaa taas. Hän on tosin lääkärin hoidossa/seurannassa asian kanssa.

Yhteistyössä