Kuinka kauan voi seurailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nala78

Vieras
Kolmatta päivää tulee semmoista hyvin niukkaa tuhruvuotoa. Kp. olisi nyt 23, eli voisikohan ennakoida kuukautisia..? Mulla tosin ei ole tullut spontaanisti kuukautisia 18 vuoteen, eli aika outo tilanne... Mitään lääkitystä/ hormonaalista ehkäisyä mulla ei nyt ole käytössä. (Synnytyksestä 1 v 4kk) Pakastealkiosiirtoa kokeiltiin 5 viikkoa sitten, mutta se epäonnistui. (Testi siis nega ja megalomaaninen vuoto oli.) Mitään sanottavia kipuja mulla ei ole, pientä nippailua silloin tällöin, etenkin jos olen liikkunut reippaasti. Nytten mietinkin että kuinka kauan tuota voisi seurailla, kun olisi vähän hullua käydä lääkärissä toteamassa, että menkathan ne sieltä on tuloillaan... Toisaalta pelottaa että jos onkin kyse jostain vakavammasta. Mutta kai esim. kasvain tms. olisi havaittu PAS:n yhteydessä ultrassa...? Hirvittää... :(

Kiitos! Eli voisi vaikka olla sitäkin... Onkohan siitä kauheasti haittaa jos nyt odottelee ja katselee, kun ei tosiaan mitään kummempia oireita vielä ole..? Täytyy varmaan koittaa googlettaa tulehdusoireita jne.

Yhteistyössä