Kuinka kauan voi kestää vauvan nuha?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hermot menee, kun tässä on jo 5vk takuttu tuon nuhan kanssa. Aluksi oli nuhaa ja kuumetta, sitten alkoi olla parempi ja yhtäkkiä nuha alkoi taas, Sitten taas päivän parempi ja taas alkoi nuha. Mä nukun huonosti, ku kuuntelen vauvan rohinaa ja vauva nukkuu huonosti, ku nenä on aivan tukossa. Lääkärissäkin on jo välissä käyty :( Vauva on nyt 6kk ja jo toinen flunssa menossa.

ettei ois mitään allergiaa kun nythän kukkii kaikki mahdollinen jo tuolla ulkona?meillä kyllä poika sai nuhan joka kerta iho-oireiden lisäksi jos oli jollekin ruualle allerginen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettei ois mitään allergiaa kun nythän kukkii kaikki mahdollinen jo tuolla ulkona?meillä kyllä poika sai nuhan joka kerta iho-oireiden lisäksi jos oli jollekin ruualle allerginen.

Mitään iho-oireita ei ole. Ja kun se kuitenki alkoi tavallisena flunssana, niin mä uskon ja TOIVON, ettei oo mitään allergiaa. Jos ei tuo nyt ala pian parantumaan, niin pitää harkita allergiatestejä... Pelottaa, että olis allerginen koiralle ja kissalle :/

Vauvan nuha voi kestää ainakin iäisyyden. Paitsi, että se on sit jo taaperon nuha ja ties minkä muun nuha.
Meilläkin on nuhaa koko ajan ja neuvolassa sanottiin, et jos pystyy imemään eikä oo menny korviin, eikä keuhkoihin, ni suolatippoja vaan. Voi vee sanon minä.

Uusimmat

Yhteistyössä