Kuinka kauan teillä on kestänyt hyvänä HACKMANIN KOVANAAMA paistinpannu? Tai mikä ois hyvä paistinpannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollu hackmanin paistinpannu jo useita vuosia (mä en ole varma, et mikä malli se on ), pestään koneessa, mut puiset / muiviset työvälineet. Eikä ole menny miksikään!

Meillä oli viitisen vuotta sitten Hackmanin Kovanaama. Aina pestiin käsin ja käytettiin puu-/muovityövälineitä. Pinta alkoi aika pian lohkeilla. Palautin paistinpannun valmistajalle ja sieltä tuli vastaus, että "pannussa ei ole mitään vikaa, vaan sitä on pidetty kuumalla levyllä" No, oikeesti huonosti se paistaa, jos levyä ei saa laittaa päälle :laugh: En ole tuon jälkeen kyseisiä tuotteita käyttänyt.

Nyt mulla on ollut jo reilun vuoden IKEAn 365+ -paistinpannu ja se vaikuttaa hyvältä.

Teflon kuolee 250 asteessa. Se uusi matadori kestää vähän kovempia lämpöjä. Kuitenkin pihvit paistetaan valuraudalla.

Teflonpannu on paras ja eniten käytetty pannu. Ei siinä kovanaamassa ole mitään vikaa. Sille kannattaa laittaa vaikka vettä kiehumaan kun sitä lämmittää. Ei mene liian kuumaksi-

mulla on huonoja kokemuksia matadorista joka vaihdonkin jälkeen pli susi. Kovanaama taas kestää kuumuutta ja vuosia. Pari löytyy ja ikää noin 5vuotta. Vai oliko se toinen jo 8vee

Mulla ollut pari kovanaamaa ja eivät kestä käytössä kauaa, ainakaan meidän käytöllä. Vanhemmillani on 2 matadoria, ja haukkuivat nekin.

Itselläni on nyt käytössä sellainen kalliimpi tefalin paistinpannu, ollut joulusta asti, ja tuo vaikuttaa hyvältä.

Varmaan pari vuotta kesti. En koskaan laittanut lämpenemään tyhjänä, enkä liian kuumalle. Käytettiin muovisia ja puisia työvälineitä ja käsin tiskattiin,silti meni pinta huonoksi. Oli kyllä iso pettymys, samoin oli pettymys Hackmannin teflonpintainen uunivuoka.

meillä matador pannu ei kestänyt juurikaan paria kertaa enempää.Lähetin takaisin hackmannille ja uusi pannu tuli,joka on aivan samanlainen,vaikka sen pitäisi kestää konepesu,metalliset välineet yms.Toisen pannun kohdalla pestiin käsin ja puisia välineitä käytettiin,taitaa vain olla laatu surkea nykyään.Enää ei oo hackamannin pannuja meillä,muut merkit ovat kestäneet.

meillä käytössä kolmatta vuotta ja on ihan super hyvä. tosin ei käytetä kuumalla levylla eika pestä muuta kuin vedellä... ihan kuin hoito-ohjeissa neuvotaan ja tyytyväinen olen

Meillä Kovanaama ei kestänyt hyvänä puolta vuottakaan, huonoin pannu ikinä :( On se vielä tuolla kaapissa muttei paljon tee mieli käyttää kun kaikki palaa kiinni vaikka miten paljon rasvaa käyttäisi. Vaihdoin sitten valurautaiseen ja se toimii loistavasti :)

Meillä oli pari vuotta se kovanaama, pinta pysyi hyvänä mutta alkoi tarttumaan vaikka kuinka paljon ois rasvaa laittanu.. Nyt sit vasta ostettiin hackmanin match kasari, on kyllä älyttömän hyvä ollut, voin kyllä suositella! Hintaa enemmän kuin matadorilla ja kovanaamalla mutta on se laatukin vähän toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:
Meillä oli viitisen vuotta sitten Hackmanin Kovanaama. Aina pestiin käsin ja käytettiin puu-/muovityövälineitä. Pinta alkoi aika pian lohkeilla. Palautin paistinpannun valmistajalle ja sieltä tuli vastaus, että "pannussa ei ole mitään vikaa, vaan sitä on pidetty kuumalla levyllä" No, oikeesti huonosti se paistaa, jos levyä ei saa laittaa päälle :laugh: En ole tuon jälkeen kyseisiä tuotteita käyttänyt.

Nyt mulla on ollut jo reilun vuoden IKEAn 365+ -paistinpannu ja se vaikuttaa hyvältä.

meillä kanssa ikean pannu toimi 1,5 vuotta. ja ikeasta uusi samanlainen tilalle. siis nimenomaan se 6,95 hintaan. että todellakin hintansa väärti

Aikoinaan, kun kovanaamapannu tuli markkinoille, hankin heti sellaisen. Oli käytössä muutaman vuoden, kunnes eron tultua todeksi, mieheni vei sen mukanaan.
Hankin heti uuden ja se on kestänyt nyt kohta kymmenen vuotta! >tykkkään ihan hirveesti pannusta, kuumenee tasaisesti, tosi hyvät pihvit saa aikaan.

Musta tuntuu, ettei meillä kestä mikään teflonpintainen pannu vuotta pidempään. Vaikka kuinka yrittää hoitaa niinkuin ohjeissa käsketään. Pitänee seuraavaksi kokeilla tuota jonkun ylistämää Hackmanin match kasaria. Kovanaamoihin olen ollut erittäin pettynyt, vai liekkö meille sattuneet olleet jotain maanantaikappaleita...

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Kovanaama ei kestäny täälläkään. Nyt Heirol-valmistajan pannu, ja todella hyvä, suosittelen. =)

Meillä on Heirolin ceratec pannu, alkuun oli hyvä (alkuvuonna vissiin ostettiin), suorastaan loistava, mutta tässä kesän aikana on ruennu osittain tarttumaan toisinaan, vaikka ois kuinka paljon rasvaa. Ja jää likaisen näköiseksi vaikka pesis saippuan kera. Ihan ku ois pinta kulunut tai jotain tarttunu todella tiukkaan.
Pannu käytössä 1-3 kertaa päivässä.

Yhteistyössä