kuinka kauan teillä on mennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moi

Vieras
ennen kuin kuukautiset on alkanut lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen. Siis kauan siitä päivästä kun saitte lääkkeet ja vuoto alkoi.

Itse sain keskenmenon ja lääkkeellisesti tyhjennettiin rv 10. Nyt lääkkeiden laitto päivästä jo yli 10 viikkoa ja kuukautisia ei näy eikä kuulu. Tiedän että on yksilöllistä, mut uteliaisuudesta kyselen kuinkahan kauan tässä voi oikeen joutua vartoon. Raskaana en missään nimessä ole, koska ollaan käytetty ehkäisyä. Ehkäisy jätetään pois vasta ensimmäiseten kuukautisten tulon jälkeen.

Minulla meni näin. Sikiön kasvu todettiin rv 11+1 ultrassa lakanneen viikolle 8-9, ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys samantien. Kuukautisten alkuun meni tasan kaksi kuukautta. Kyselin asiasta gynepolilta kun 8 viikkoa oli kulunut ja sanoivat etä jos menee yli 10 viikkoa niin kannattaisi käydä lääkärissä hakemassa keltarauhaskuuri. Eli sinuna soittelisin jo lääkäriin. Tsemppiä!

Mulla on gyne muista syistä 3 viikon päästä, odottelen siihen, kun tuota rahaa ei liikaa ole. Kai ne siä määrää sit niitä hormooneja, jos vielä tarvis.
Pitkä on odottavan aika...

Voi olla, että mun tilanne oli kyl vähän eri, ku mul tuli spontaani keskenmeno, mut tosiaan minäkin noin 10 viikkoa odottelin menkkoja ja sit ne tulivat. Eli voi mennä pitkään. Sinuna kyl jatkaisin odottelua sinne gynelle asti, jos vaan malttaa.. Onko mahdollista, että olisit uudelleen raskaana?

En kyllä muista koska oisin näin iloinen ollu, kun kuukautiset alkaa!!!!
11 viikkoa siis jouduin odottamaan!!!!!

Nyt malttamattoman odotan vuodon loppumista ja ensimmäistä uutta yritys kiertoa!!!!!

Kiitos vastanneille tuesta, kyllä sitä tarvittiinkin:)

(kirjoitti ketjun aloittaja)

Yhteistyössä