Kuinka kauan odottaisitte Huuto.netin päättymisen jälkeen myyjän yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepjeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepjeps

Vieras
Voitin siis 31.12. illalla päättyneen Huuto.netissä myynnissä olleen kohteen. Heti 1.1. aamulla laitoin myyjälle sähköpostia ja kysyin postikulujen hintaa sekä tilinumeroa, johon voisin maksaa.

Myyjästä ei ole vielä kuulunut mitään, mutta en siis vielä ole paniikissa asian vuoksi ;) Olen vain tottunut, että näissä kaupoissa ollaan puolin ja toisin ripeästi yhteydessä. Jos myyjästä ei kuulu mitään sanotaanko vaikka viikkoon, niin mitä sitten teen..?

Tarkistithan ettei myyjällä ollut vakioviesti käytössä? Pari/kolme päivää on mun mielestä sellainen normaali vastausaika, kaikki kun ei päivystä huutista päivittäin. Ja varsinkin nyt kun monet on vuodenvaihteen kunniaksi reissussa niin helposti menee pidempään. Viikko alkaa olla maksimi hyväksyttävvissä oleva vastausviive.

Tarkistithan ettei myyjällä ollut vakioviesti käytössä? Pari/kolme päivää on mun mielestä sellainen normaali vastausaika, kaikki kun ei päivystä huutista päivittäin. Ja varsinkin nyt kun monet on vuodenvaihteen kunniaksi reissussa niin helposti menee pidempään. Viikko alkaa olla maksimi hyväksyttävvissä oleva vastausviive.

Vakioviesti? Sain siis vain Huuto.netistä onnittelut huutokaupan voittamisesta ja myyjän yhteystiedot. Myynnissä olleen kohteen postikulut-kohdassa luki, että pitää kysyä myyjältä.

Uusimmat

Yhteistyössä