Kuinka kauan odottaa (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla sulkeutui kohde perjantaina illalla, kohteessa paljon huutajia ja hinta nousi korkeammaksi kuin olin osannut odottaa, voittohuudon tehneellä ei aiempia huutoja...laitoin itse viestillä tilitiedot seuraavana päivänä....nyt ei huutajasta ole kuulunut yhtään mitään!
Aattelin kyllä uudemman kerran viestittää, mut minkä aikaa oottelisitte yhteydenottoa.

Mulla on kauppoja satakunta, eikä koskaan oo käynyt niin, että olisin useammankin päivän yhteydenottoa odottelemaan..

muutakin elämää on kuin huutonet..en mäkään päässyt pariin kuukauteen sinne ja turhaan tuli negoja...lapseni joutui onnettomuuteen ja oli silloin muutakin mietittävää kun se makas sairaalassa.

Mun mielestä viikko on ihan OK aika odotella. Ja jotkut ei laita mitään viestiä vaan maksavat vaan tuotteen ja jävät odottamaan postitusta jos ei erikseen pyydä ett ilmoittaisitko kun olet maksanut. Eli kannattaa parin päivän välein kurkata onko rahat tulleet tilille.

No mä laitoin viikon jälkeen viestin huutajalle ja tiedustelin että onko huomannut voittaneensa kaksi huutoani. Ei vastausta joten pistin myöhemmin vielä (parin-kolmena päivän päästä uuden kyselyn (en ole vielä saanut vastausta). Pari päivää ajattelin viedä odotella ja sitten laittaa uudelleen myyntiin ja negan huutajalle.

No jos nyt sen viikon odottelisit. Just ollu viikonloppu ja monet tekevät silloin ihan kaikkea muuta kun istuvat koneella katsellen huuto.nettiä ja sähköpostejaan. Samoin arkiviikon alotus saattaa ottaa aina voimansa, eka käydään töissä ja haetaan lapset päiväkodeista, kotikin pitäis siivota ja illalla ensimmäisenä on mielessä se oma sänky ja nukkuminen, kun tietokoneella roikkuminen.

Yhteistyössä