Kuinka kauan odotatte yhteydenottoa/maksua huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Huuto päättynyt torstaina ja olen laittanut myyjänä mun tilinumeron ym. Laittaako ihmiset yleensä jonkun kuittauksen kun ovat maksaneet vai ei? Nyt en tiedä onko ko. henkilö edes lukenut sähköpostiviestiä.

Laitan varmaan ensi viikolla vielä viestiä ja jos ei kuulu mitään niin laitan uudelleen myyntiin.. Viikko on mun mielestä ihan ok aika odottaa yhteydenottoa, eikö?

Minulla on käytössäni vakioviesti, joka menee siis huutajalle heti kohteen sulkeuduttua. Siinä on tilinumeroni ja kaikki muutkin olennaiset tiedot koskien huutoa.
Odotan viikon, ellei kuulu sinä aikana mitään laitan muistutuksen Huuto.netin kauta. Taas odotan viikon ja sit nega ja kohde uudelleen myyntiin.

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka ovat niin tuli vyön alla, että parissa päivässä pitäisi kaikki tapahtua :).

Jotkut laittaa viestiä kun on maksanut, jotkut ei. Kyllä se oletus on, että jos teet kauppaa huutiksessa luet myös sähköposteja. Mutta kaikki ei sitä tee joka päivä, joten malttia. Mä katsoisin tiliä alkuviikolla ja jos ei maksua näy loppuviikkoon mennessä niin laittaisin uuden viestin, että oletko saanut tilinumeroni.

Älä vielä hoppuile. Kaikki eivät lue meilejä joka päivä, eivätkä välttämättä laita kuittausviestiä. Odota ainakin viikko ennen kuin hätyyttelet, maksun siirtymiseenkin voi mennä useampi arkipäivä. Vaikka olisi maksanut heti torstaina, ei maksu näy välttämättä tililläsi vielä maanantainakaan.

Yhteistyössä