kuinka kauan meni toipuessa viidaudenhampaiden poistossa?

vieras
Söin ja join samana päiväna, mutta ihan älyttömän kipeä viikon!! Otettiin ensin toiselta puolelta molemmat ja sitten myöhemmin toiselta. Leikkaus helppo, mutta toipumisaika piiitkä. Ihan hirveä turvotus ja mustelmat! tupakista en tiedä.. Onneksi olin opiskelija, niin ei tarvinnut mennä töihin. En tiedä, olisiko viikoksi irronnutkaan sairaslomaa tuohon "helppoon" leikkaukseen. Oli kyllä kamala jälkiolotila... Muuten helppoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä jotkut kykenee heti kaikkeen! Mä olin varmaankin poikkeus!
niin no mie olin esim. synnytyksen jälkeen ihan toimintakunnossa, vaikka pylly oli kipeä, ei se niin kipeä ollut ettenkö olisi voinu esim. istua, kävellä,juosta tai pissata.....
meinaan vaan kun kyse on suuvärkistä ja vielä leikataan ne siel veke niin saas nährä
 
vieras joka oli kipee
Varmaan kannattaa sanoa kutsujalle, että tulet, jos kykenet. Mä sain PanaCodia mukaan ja oli taivaallista. Mulla on toi suu jotenkin herkkä leikkauksille... Leikattiin kyllä ihan uppeluksista noi mun hampaat eli eivät olleet yhtään näkyvissä.
 
multa otettiin tänään..kävin terppakeskuksessa ja leikkas sen pois,pari tikkiä sain ja sano että tänään viileetä sapuskaa.ei kyllä ole vie edes särkenyt vaikka aamulla kävin.
kaikki muut 3 otettiin jo aikasemmin ja niistä ollu ku päivän tönkkönä puudutteen takia.
 
jippu
Jos en väärin ole ymmärtänyt niin ylhäältä kun poistetaan niin on pienempi operaatio.Eli ylähampaat lähtis helpommin.Ja sitten kun alhaalta poistetaan niin on niitä mustelmia ja kipua.Mulla poistettiin yksi ylhäältä enkä ollut juurikaan kipeä.
 
kaikille kammoisille!
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
hui.. mulla olis kans edessä viisureiden poisto :/ p-e-l-o-t-t-a-a :|
Hei usko mua, se ei välttämättä ole yhtään kamalaa! Multa piti leikata alaviisuri ja olin ihan kauhuissani. Pelkään hammaslääkäriä ihan tolkuttomasti ja jo se puudutuspiikki kammottaa mua... Mutta: Kaikki meni hienosti. Lääkäri laittoi puudutteenkin niin hienosti, ettei se edes tuntunut (sanoin sille pelkääväni). Leikkaus oli ohi yllättävän nopeasti. Särkylääkettä söin toki ja seuraavana päivänä vain varovasti jogurttia/ jäätelöä. Mutta se oli hirmuisen paljon helpompaa kuin olin luullut. Missään vaiheessa ei suuremmin sattunut, oli ainoastaan vähän pöhnäinen olo ja tietty turvonnut leuka.
 

Yhteistyössä