Kuinka kauan menee paketin tulossa Virosta Suomeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Ostin huutiksesta pojalle kurahaalarin, myyjä ilmoitti 31.1 lähettäneensä sen. On suomalainen mutta asuu Tallinnassa.

Nyt on 8.2, meneekö oikeasti näin kauan? En ole vielä kysellyt, mutta viimeistään ylihuomenna pistän sähköpostia.

Näinköhän minua on huijattu, ekan kerran huutishistoriani aikana.:snotty:

[QUOTE="tööt";23097986]Maksoit tietty etukäteen[/QUOTE]

Maksoin, eikös suurin osa huutiksessa tee niin? Itsekin aina ensin pyydän maksun tilille, sitten laitan paketin postiin. Vai lähettääkö joku paketin ilman maksua?

[QUOTE="tööt";23098042]Et ole postiennakosta kuullut?[/QUOTE]

Olen. Ihan normaali käytäntö tuolla huutiksessa että rahat tilille ja paketti postiin, selailepa vaikka ilmoituksia että kuinka monessa sanotaan niin.

Itsekin olen tuolla tyylillä myynyt, eikä kukaan ole pyytänyt postiennakolla siksi ettei luottaisi, varsinkin kun minullakin on pelkkää positiivista palautetta.

Varsinkin jos myyjällä on pelkkää positiivista palautetta, niin kyllä moni uskaltaa noin tehdä.

Ja voihan se tosiaan vielä tulla, olihan tuossa viikonloppu välissä...

Olen. Ihan normaali käytäntö tuolla huutiksessa että rahat tilille ja paketti postiin, selailepa vaikka ilmoituksia että kuinka monessa sanotaan niin.

Itsekin olen tuolla tyylillä myynyt, eikä kukaan ole pyytänyt postiennakolla siksi ettei luottaisi, varsinkin kun minullakin on pelkkää positiivista palautetta.

Varsinkin jos myyjällä on pelkkää positiivista palautetta, niin kyllä moni uskaltaa noin tehdä.

Ja voihan se tosiaan vielä tulla, olihan tuossa viikonloppu välissä...

Ihan normaali käytäntö tuntuu huutiksessa olevan myös olemattoman tavaran myyminen

[QUOTE="tööt";23098042]Et ole postiennakosta kuullut?[/QUOTE]

Postiennakko on paljon kalliimpi ja varsinkin vähempiarvoisissa tuotteissa nostaa aika paljon sitten yhteishintaa. Minulla on takana satoja kauppoja ja myös ostoja ja kyllä ne epärehelliset myyjät on hyvin helppo huomata. Harvemmin siellä kukaan sellainen huijaa, jolla kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia positiivisia palautteita.

Postiennakko on paljon kalliimpi ja varsinkin vähempiarvoisissa tuotteissa nostaa aika paljon sitten yhteishintaa. Minulla on takana satoja kauppoja ja myös ostoja ja kyllä ne epärehelliset myyjät on hyvin helppo huomata. Harvemmin siellä kukaan sellainen huijaa, jolla kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia positiivisia palautteita.

Postiennakkomaksun voi sisällyttää hintaan, minä maksaisin sen kyllä, jos tuosta palvelusta erehtyisin jotain ostamaan.

Yhteistyössä