Saunalahdelta netistä tilaisin, kuinkahan kauan se tulee.? Ja mites se sitten edellisen liittymän kanssa toimii, pitääkö se itse purkaa vai purkaako se uuden liittymän systeemit sen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aada:me tilattiin ja tuli sim kortit 2 viikon päästä. mutta liittymä ei aukea ennekuin soneran kestoetu päättyy eli elokuussa. hemmettin vaikeaa oli. tyttö sai uuden numeron ja tuli myös parin viikon päästä, se liittymä toimii paitsi sillä ei vvoi lähettää tekstiviestejä kun töppäsin ja laitoin kaikkien viestien eston. mitenkähän senkin saa purettua? lisäksi olen tyytymätön saunalahden sivuihin, vaikea selkoiset verrattuna soneraan.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja aada:me tilattiin ja tuli sim kortit 2 viikon päästä. mutta liittymä ei aukea ennekuin soneran kestoetu päättyy eli elokuussa. hemmettin vaikeaa oli. tyttö sai uuden numeron ja tuli myös parin viikon päästä, se liittymä toimii paitsi sillä ei vvoi lähettää tekstiviestejä kun töppäsin ja laitoin kaikkien viestien eston. mitenkähän senkin saa purettua? lisäksi olen tyytymätön saunalahden sivuihin, vaikea selkoiset verrattuna soneraan.
Siis nimenomaan saunalahdelta meni 2 viikkoa?