Kuinka kauan kestää pari?

No jos mä lähden parille ja alkaa venyy niin ruukaan ilmottaa asiasta, tuolle kun huomauttaa niin ei saa mitään vastakaikua..Ottaa vaan aivoon kun puhe oli kattoa elokuvaa ja rentoutua, puhu vielä puhelimessa kaverillee et kai mä pari voisin tulla ottaa mut en jää ryyppää..Niin niin..
 
hmm.. hyvä kysymys, taitaa riippuu ihan miehestä?? :) no siis ite samassa veneessä mun ukko lähti kavereitten kanssa parille reipas tunti sitte; ja mä oottelen kotiin joku about kolmeks/neljäks (riippuu paikasta mihin ne meni).. :D toisaalta mun ukko aika harvoin tekee muuta ku on lasten ja mun kanssa; tai töissä.. Joten mun mielestä on hyvä antaa tilaa toisellekkin välillä (ilmaisee meinaan toiselle luottamusta).. :D no ja siis herneen vetäisin nenään jos ei tulis himaan yöks.. :D
 
memorymain
Soita sille ja käsket kotiin. Jos olette sopinut leffan kattomisesta jne, ni on se nyt perkele. Ei sun tartte tollasta touhua kattella. Aika omahyvänen ukko, ei taida paljon sun tunteista välittää.
 
mä en ymmärrä koko parille lähtemistä. ihan niinkun ihminen sillä selittelis baariin menoaan.
joko menee tai on menemättä.
jos pari tarkottaa kahta tuoppia niin ei siihen montaa minuuttia mene.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä