kuinka kauan 3ween uhma on kestänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
siis tää miun pikkumies on muuttunut yhdeksi pyörremyrskyksi, saa ihan selittämättömiä tai pienestä asiasta johtuvia raivokohtauksia. huutaa ja riehuu niin et on ihan hikinen. sitä sit kestää 5-30min :o sylissä saa ihan todella pitää kiinni kun yrittää lyödä ja sitkuttaa jaloillaan, mut rauhoittuu kuitenkin nopeammin kuin et jos antaa olla. miten pitkään tällaista on tiedossa? :/ ja siis tää mun pikkuisäntä on 3v5kk.. ja uhma alkanut pari viikkoa takaperin.

Kai ne rauhoittuu kun muuttavat pois kotoa?

Meillä poika täyttää juuri 4v ja uhma on juuri alkanut, mutta murkkuikäisiin verrattuna ihan kesyä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti harmaana:
Kai ne rauhoittuu kun muuttavat pois kotoa?

Meillä poika täyttää juuri 4v ja uhma on juuri alkanut, mutta murkkuikäisiin verrattuna ihan kesyä..

voiks kuitenkin toivoo et välillä olis rauhallisempaa? :whistle: kuopuksellakin ollut uhman poikasta, mut tuollaisen 1v7kk uhma on viel aika kesyä (ainakin meillä )

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
jos mun äiteeltä kysytään ni se kestää noin 26 vuotiaaksi :laugh:

no mä voin kyl myöntää et uhma nostaa vielä välillä päätään (ikää 24v) :ashamed:

ukolta ei kannata edes kysyä se sanoo et mun uhma vaan pahenee mitä enemmän ikää tulee :D

ok, ei siis epänormaalia. vaik täytyy myöntää et pirun rasittavaa se on kun jonninjoutavasta kitistään, mut ei se silloin siltä tunnu kun itseä kismittää :whistle: :ashamed:

Yhteistyössä